3 ay

Sizce ilk bulusmaya kaza yaptigi icin gelemeyen cocuga ne demeliyim (detaya bakin)?

Bugün akşam 8'de buluşacaktık ama sabah 1 gibi falan araba kazası yaptı, parmağı kırılmış, alçıya alındı. Daha ilk buluşmamız olacaktı. Ben bu halimle de gelmeye çalışacağım diyordu ama sonra ağrısı oldu, serum taktırdı. Yarın buluşalım mı, üstüm kirli, ağrım çok falan yaptı. Ben de bugün gelseydin gözümde değerli olacaktı, artık kalsın dedim. Saat sıkıntım yok diyorsan bugün 10'da 11'de bile gelirim lütfen öyle deme, yarın nerede, saat kaçta dersen öyle yapalım falan filan diyor da bilmiyorum bugün gelseydi gerçekten önemsiyor derdim ama erteledi...

Sizce bencil mi düşünüyorum, haklı mıyım?

Güncellemeler
3 ay
Bu arada ben ille bulusalim demedim hep son ana kadar eve git dinlen dedim ama kabul edecek mi diye denemek icin
Sizce ilk bulusmaya kaza yaptigi icin gelemeyen cocuga ne demeliyim (detaya bakin)?
Cevapla