Soruda bahsettiğim gibi biri yok, dolayısıyla böyle bir olay da yaşanmadı, kısacası troll soruydu. 🫢
Herkese iyi geceler. 🌙

Bu adamla bence daha fazla zaman kaybetme. Seven insan sana bunu söyletmeden zaten sevdiğini bilir ve seni oraya kendisi götürür. Sana ve değerlerine önem göstermeyen biriyle olman çok zor
Çok doğruu
Seni hak eden birine şans ver 😇
Bunu söyleyecek bir birey bana kalırsa olgunlaşmamıştır. Sizi kastetmiyorum. Lunapark eğlenme alanı çocuklara da özel değil bildiğim kadarıyla, bu kişi kendisini olduğundan daha yetişkin göstermek istiyor olabilir belki. Trol sorularınız bol olsun 😂😂
Belli ki kalbi kırılmış ve sormak istemiş kız onun anlattıkları kadar sizin de anlayabildiniz kadar olsun hissettiklerini kanıtlamak zorunda da değil ayrıca hassas olduğun bir konuda bu empati daha da iyi anlaşılır.
Kırılan kalbini ve parçalarını toplayıp hemen bana geliyorsun. Seni Ankara ayazının güzelliği altında lunaparka götürüyorum. Çok iyi insanlar olduğumuz için hemen yanımızda Fatma Turgut konseri var. Pembe Mezarlık şarkısıyla bize eşlik ediyor.
Güzel kalbinden yansıyan cümleler… Hayali bile çok güzel. 💕
Ama aramızda kalsınn, başlıktaki gibi bir şey yaşanmadıı, şakacıktan yaptım. 🤭
Ahahajd tutarız seni diyeceğim ama gülmekten onu yapabilir miyiz bilemedim jfjdf
Zevkler ve renkler tartışılmaz onun görüşü katılmayabilir ama kalbin kırıldıysa ilk fırsatta bildir bence seni anlayabiliyorsa hatasının farkına varır
Bir özür diledi diye ağızı kopmaz yani merak etmesin gerektiği yerde çok kıymetli bir erdem.
Cevap
11Cevap
Ayrıl belli birlikte eğlenmekten anlamıyor..
Boş ver direk ayrıl hatta.. romantiklikten anlamayan birisi. sevgilim olacak bana luna parka gidelim diyecek ben çok sevinirdim. zaten sevgilimin yanında çocuklaşırım.
Ben onu aşarım çeni üjemejj bu kendişi ala çocuk kaymıs haneyi yük lunapark şadece çocuklayın buyundugu biy oytam diğil çende üjülme💘💞🦄🦄
Aş onu aş 🥹 Üzülmem kii 💕💕💕
Pamuk şeker bile alması gerekirdi... ayrıl ondan jdjdjd ""leylanın"" sorusuna benziyo 😸
Demi demi
Bir de gitmem diyor.
Şşt leyla kısmını karıştırma soruya sürpriz güncelleme gelecek, bekleyiniz jfjdf 🌝
Harika bir teklifmis 48 yaşındayim bana bir böyle teklif gelse şu an asla hayır demem merak çok pişman olacaktır
Demek ki çok da uyumlu değilmişsiniz. Böylesi çok daha iyi olmuş. Zevkleriniz çok da uyuşmuyor demek ki mutlu olamayabilirdiniz
Vay oc Ayrıl ben arkandayım. Seven insan zaten öyle demez. Boşuna vaktini ona harcama. Sevseydi kabul ederdi seni oyalıyo ve rol yapıyo. Ben arkandayım ayrıl
Ahahdjf evet seven insan böyle yapmaz.. Artık arkamda desteğim de var kimse tutamaz beni jfdjd
Bir yara bandı al ve kalbini yapıştır o çocuğada ağzının payını ver.
Sende ona deseydin ki ; Hadi ikile, kaybol deseydin engellesydin
Ayrıl knk. Bir insan sevdiği insanla çocuk bile olabilmeli, eğlenebilmeli. Eğer bunları yapamıyorsa ondan bir halt olmaz. Vakit kaybıdır.
Kesinlikle
Kimlerr kimlerle beraber
Ne kadar kaba ayril gitsin
Ayrıl kuzum bu ne böyle
Zaman kaybetmeden yol ver derim
Eski konuştuğun çocuk olmalı aaa, çok ayıp çok...
Ağlaaaa
Sen de mi kalp kırmaya çalışıyorsun töfte?
Seni napıcaz peki kfdkjf
Ben napmisim jdnf
İlk yazdığını oku bakayım napmıssınnn
Ne yazmişi mdnnfnf
Sinir edicen demi illa
Ağlaaaa
Fjjdf
Niye ağlıyım şimdi ben 🤪😂😂
Bunadığın için, daha sabah dediğin cümleyi hatırlamıyorsun hjdfj dede oldun töfte ağlaa
70 yaşımda bile genç olcam sen raat ol
Ölümsüzlük beni bulacak
Dikkatini çekerim ben onu deel djfnf
Yalnız ölümsüz olabilirsin ama bu yaşlanmayacağın anlamına gelmiyoo
Neyse ölümsüzlük seni bulursa bize de kısa bir ziyaret yapsın sen iletirsin djdkd
Niye ölümsüz mü olmak istiyorsun jfnf
70inde sallanan sandalyende olacaksın genç kalıcam faso fiso fjdjf
Bilmem bi gelsin sohbet edelim de az
Sonra karar veririz fjdjfj
70 imde bile gidip oyunlarda adam kesicem pata küte mvp olucam sus şadap
Az sonra? Sjnd reklamlardan sonra seninle işi olmaz onunnss
“Şadap” dfhdjd
Eferin enerjik dedeme, hareket iyidir 🌝
Olmasın zaten ya sonsuz yaşam isteğimiz yok fjdjf
Dedene başlatma be jsjff valla olsa fena değil ama hep genç olmak şartıyla sjfn
Öyle olur bak hfjdjf
"Isteğimiz yok yaaaa"
Ahahsjdjsd ama o eski sürümdü bir kere, güncellemelerden bihaberdim ne yapayım söylemedin jfkdd
Yaşlanacağını nerden çıkardın ki belki ilk sürüm de öyleydi de işte jsnfg istemeyene bir daha sormuyoss
Ama ilk genç kalma etkili bir şey olması gerek, yoksa yıllar geçtikçe yaşlılık işleyecek yani önce buna bi çözüm bulunmalıydı fjfjdjf
Ya zaten ölümsüzlük demek
Hücre yaşlanmasını durdurmak demek olur yoksa yaşlanmanın önüne gecemeyeceksen ölümsüz olup 200 300 yaşında olunca nasıl gözükeceksin
Mantık hatası jznfnf
Evet dediğin mantıklı, ilk önce ben de öyle düşündüm ama işte o ölümsüzlük şeysi elimize ne zaman geçecek
Yaşlanınca bulsak 70 yaşında mesela, yaşlanmış yok olmuş hücreler bir anda gençleşecek/ geri mi gelecek
Hemen birkaç yıl geriye mi gidicez
70 yaşından 10 yaşında bir çocuğa dönüşmek falan fjdjdn
Yav karıştırma sen de gereksiz detaylari jsnff gençlik pınarını bulcam demiyorum
70 yaşında ölümsüzlüğü bulsam ne fayda asjbdnd
Şu seksi halimi kaybettikten sonra te allam sjdnf
Detaysız olur mu hiçç jfkdd
Ben de o yüzden dedim yaşlandıktan sonra anlamı yok cjkd
Sen sacmaladın yani işte neyse
Yok sen detayları kaçırdın biraz 🌝
Yooook sen hakimin kanun yaratmayacağı yerde detay yarattın djjf
Daha nelerr
Yep yeep
Ahahah atalıım 😌
2e1 aynneeeeğn
Yeni kankitolar hfjd
Hangi kankitolar djnf
Senden kaç yaş buyuktu
Güncelleme kısmını okuyunuz. 🫠
Sen felsefe seviyormuydun
Siz kimsiniz
Daha önceden senle felsefe konuşmuşum gibi hatırlıyorum
Daha önce hiç konuşmadık.
Konuştuk
Felsefe konuşmayı sevdiğimden konuştuğum kişileri unutmam kolay kolay.
Soruna gelirsek
En büyük hatan karakterine uygun birisini bulamam
Felsefe vb. Konuları seven birisini bulman lazım
Yoksa karşındaki insan senin düşüncelerini hiç bir zaman anlamiyacak
Onun yanında kendini yabancı gibi hissedeceksin
Insana kendisine benziyen kişi samimi gelir
Konuşmuş olsaydık hatırlardım. Ama öyle bahsettiğin gibi sohbet geçmese de sorularımda gördüm, belki ordan kalmadır.
Kaldı ki burdan kimseyle felsefe üzerine konuşmadık. Pek ilgim de yok zaten. d
Hee Sen o zaman sadece tarih seven kız miydin...
Neyse lo
Tarih hiç sevmemm, bayağı bayağı karıştırıyorsun şu an cjdkf
Bence de neyse 🌝
Kalpsiz p1cmis sjsjsj
Odun Muş
ayrıl
Konuşma
Salla gitsin
Bidaa konuşma
Umarım konuşmaz ama pek sanmıyorum
Umarız
😊☺
Doğru demiş
Geçmiş olsun
vay o. c
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?