O an çocukla konuşmak istemedim ama şimdi istiyorum be yapmalıyım?

Ya bir çocuk benimle konuşmak istiyordu ama o an boşuna ümit vermemek için ya açıkcası pek konuşmak istemiyorum soğuk yapıcam o yüzden dedim o da tabi dedi gitti bu arada mesajlaşarak konuştuk (çocuk 1 yıldır benden hoşlanıyor ) ama bunu çok erken yazdığımı farkettim sizce nasıl konuşmayı yeniden başlatabilirim yani aslında biraz tanıyabiliriz birbirimizi bir şans vermek istiyorum da o an canım sıkıldı boşluğuma geldi sizce ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun ego falan demeyin o * benim hislerim kesin olmadığı için oyalamak istemedim çocuğu bu arada bunlar dün yaşandı daha çok taze

Güncellemeler
+1 yıl
Hislerim tam kesin değil ama bir denemek isterim
O an çocukla konuşmak istemedim ama şimdi istiyorum be yapmalıyım?
Cevapla