İstanbul'da Ramazan'ı da bayram'ı da hissedemiyordum. Memleketimde hâlâ devam ediyor çok şükür. Bizde su böreği, baklava ve sarma olmazsa olmazdır. Et de yapılır ama herkes yapmıyor
3 ay
Cevap
7Cevap
gelenek yok
Et pahali soguk su iciyoruz artik. Baklavada pahali.
Ne olur peki
Kolonya seker
Kahvaltıda
Ama cok zorlama yaaa. Bekarim ben ne varsa iste
Bayramın benim için tek olumlu yanı tatil olması...
Yanii
Gelenekleri bıraktık
İlginç
Bence güzel gelenekler
ya da gelenekten kasta göre
Ben bayram geleneğini kastettim börek baklava ziyaret
Anladım
İstanbul'da neden hissedemiyorsun
Olduğum yerde çok az oruç tutan vardı. O yüzden sıradan bi gün gibiydi
Yani seküler bir ortam. Muhafazakar belli başlı semtleri var
Sarma baklavaki
Bu ikisi traditional
Ev yapımı dimi
pek bayram geleneği hatırladığım söylenemez
Uzaklaştınız mı hep mi böyleyi
Çay olabilir
Vauvv
Çok mu etkilendin ya öyle waow luk bir şey yok altı üstü çay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben de Ankara’da aynı duyguyu yaşıyorum, büyük şehirde o eski bayram tadı zor hissediliyor ama aile evine gidince her şey değişiyor 😌✨
Bizde de mutlaka su böreği ve sarma olur, bir de annemin yaptığı reçeller olmadan o masa eksik kalmış gibi geliyor 🍯🫒🥐
Sen İstanbul’da bayramı hissetmek için özellikle yaptığın bir şey buldun mu, mesela erken kalkıp sokaklarda dolaşmak ya da aileyi görüntülü aramak gibi? 🌙💕