Sınavı kazanıp atanıyorlar, gerçekten zeki kafaları çalışan çalışkan insanlarsa neden kamu kurumları hantal işler yürütmüyor
3 ay
Sınavı kazanıp atanıyorlar, gerçekten zeki kafaları çalışan çalışkan insanlarsa neden kamu kurumları hantal işler yürütmüyor
Zeki çalışkan mı Allah aşkına nerede beyinsiz kamuda kritik görevler hariç hepsi devlete dayamış sırtını bir çoğu hak etmediği halde maaşlar alıyor bu ülkede memur balonlupu var aekadaş kaç kere bütük bakanlıklar olsun yerel belediyeler olsu. Gittim gidiyorum da bir çoğu yerinde yok çok erken saatlerde gidiyorlar tam zamanlı çalışmıyorlar
Çok haklısın ve şunu gözlemledim, memur tayfasında merhamet empati yeteneği yok
Bir çoğu boş ben Ankara da en büyük bakanlıklara girdim çıktım işim gereği ama... kocaman binaların içleri bomboş arkadaşım çalışan memurda gördüm. Adam 2 monitör çalışıyor helal olsun dedim ama... kadın elşne telefonu almış yan çevirmiş kılaklıkları takmış dizi izliyor yaaa yuhhh dedim. Diperi odada ışıkları kapatmış uyudu uyuyacak
Bir kurumda da viski şişesi geldi daha neler neler çivisi çıkmış durumda
Kamuda ki çalışanların %80 işten atarım özel sektörden %20 kadro yaparım aynı verimi alırım arkadaşım rezillik bu özellikle masa başı memurlar kiritik. görevleri tenzş ederim bu durumdan
hangi iş yürümüyor kardeşim. tapuya gidiyorsun tapunu alıyorsun hastaneye gidiyorsun kan veriyorsun muayene oluyorsun doktor bakıyor ilaç veriyor. çocuğunu gönderdiğin okulda öğretmen adam etmeye çalışıyor. mahkemeye başvuruyorsun oradaki memur alıyor evragini işlemini yapıyor. dava günü 1 sene sonraya atıyorsa mahkemenin 3 senede bilmiyorsa buradaki suç sence çalışan memurun mu?
Devlet'e ait Kitler neden battı zarar etti? çünkü 100 kişilik yere 1000 tane memur dolmuş hepsi bankamatikci çalışmıyorlar ve hepsi battı o yüzden özelleştirme yapıldı. Kamuda işler çok yavaş yürüyor gidiyorsun memur yüzüne bakmıyor her yerde gereksiz insanlar gereksiz eleman fazlalığı bir kişinin yapacğı işi 6 kişi yapıyor
haberin var mı devletin yetiştirme yurdunda yetişen çocukları ortada bırakmamak için işe aldığından, almak zorunda olduğundan. Kamu özelleştirmesi sence memurlar yüzünden mi yapıldı satacak bisey kalmadığı için mi yapıldı? nereye gittin de yüzüne bakan olmadı. Her türlü randevunu kimlik pasaport tapu hastane zaten e devlet üzerinden yapıyorsun vakti saatinde gider hazır bulunur yapman gerekenleri yaparsan işin gayet yürür. Adam sıra beklemiyor gideceği yeri 50 defa soruyor başkalarının önüne geçmeye çalışıyor randevu almıyor sonra kalkıp memuru suçluyor. herkes biraz empati yapsa bi sorun kalmayacak. gücünüz işlem yapan memura yetiyor. başhekime çıkıp 2 kelime söylemeye kimsenin cürmü yemiyor tabi
Kardeş sen grzkalımısın? memursun anladık da şu saksıyı biraz çalıştır, Kitlerin hepsi zarar ettiği için özelleştirildi satılmadı önce bu ikisi arasındaki farkı anla? bu işlerin içinde olduğum için konuşuyorum sırf memursun diye burada palavra sıkma sen niye üstüne alındın tabiki her memur aynı değil ama yüz binlerce memur var çalışmadan hiç bir şey yapmadan maaş alan
şimdi benim klavyeden hakaret etmek gibi huylarım yoktur o yüzden bu konuşmayı bitireceğim. Sana son diyeceğim çok kolaysa bu işler girersin memur olursun her şeyi düzeltir mükemmel yaparsın. sonra da heykelini dikerler. Hadi eyvallah
Bu soruyu sorman aslında sistemle ilgili bir hayal kırıklığını gösteriyor gibi geldi bana 🤔 Kamuya giren birçok insan gerçekten zorlu sınavlardan geçiyor, emek veriyor. Ama bir kurumun hızlı ya da verimli işlemesi sadece bireysel zeka ve çalışkanlıkla olmuyor. Bürokratik prosedürler, mevzuat yükü, hiyerarşi, denetim korkusu ve kaynak eksikliği süreci yavaşlatabiliyor ⏳
Sen hiç bir işlem sırasında gereksiz evrak ya da onay süreciyle karşılaştın mı? Bazen sorun kişilerden çok sistemin kendisinde olabiliyor.
Cevap
4Cevap
Bu ülkede çoğu sınav zeka istemiyor. Çoğu taktik ve ezber istiyor
Doğru söyledin
Ki kpss için maalesef torpil de lazım.. çalışkan olmamaları normal gibi
Bürokratik işlem ve süreçlerin çokluğundan olması aklınıza gelmiyor değil mi?
İşinize gelmediği sürece sadece insanları suçlarsınız.
Sistemi eleştirmekten korkan zavallı tiplerin tepkisi böyle oluyor işte..
Bırakın bu palavraları gidiyorsun maliyeye hepsi bir araya toplanmış lak lak lak her yer aynı kamuda her yer aynı
Çoğunluğu Devlete vergisini ödemek istemeyenlerden oluşan bir milletin ferdi olarak büyük sözler bunlar.
Sistemler önce kendilerini korumayı hedeflerler, o sistemleri de sizin bizim verdiğimiz oylar ile iş başına gelenler kurarlar.
Sistemin içerisine girip sistemi düzeltmekten aciz insanlarda sistemi eleştirirler.
Çoğusu andaval o yüzden
Windows 98 kullandıkları için
Sınavı kazanan zeki mi? Hala hala
Kendilerini öyle ifade ediyorlar, dirsek çürüttük sınav kazandık vs
😂aynen 2soru cozmusler alt tarafı kendilerini bisi sanıyorlar çoğu da torpil
Elimde olsa memurluğu kaldırırım
Zeki 🤣🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?