Bu kadar yeteneksiz ve kapasitesiz insanlar bu ülkede nasıl memur yapılabiliyor?

Genellemiyorum yanlış anlamayin keza ben de memurum. Hiç iş yapmadan sabah 9'da işe gelip, 10'da kahvaltisini yapip, 12'de öğle molasına çıkıp 2'den 5'e kadar film izleyip evine giden memurlar var bu ülkede. Peki dışarıdaki yetenek abidelerinin tek eksiği referans eksikliği mi? Çok çalıştırılıp hakkı verilmeyen kesimin tek suçu "Referans" eksikliği mi?
Bu kadar yeteneksiz ve kapasitesiz insanlar bu ülkede nasıl memur yapılabiliyor?
Cevapla