Biraz ağır konuşmak zorunda kalacağım lütfen kusruma bakmayın.
Doktor deseniz, insanların hayatlarını kaydırmak uğruna bile olsa işi ticarete çevirmiş birçoğu bize yardım etmek yerine bizi kobay olarak kullanmaya çalışıyor. Hele psikiyatristler, onlar iyice mahvediyor insanların hayatını. İnsan hayatının bir önemi yok onlar için. Üstelik ne yazık ki çok büyük paralar dönüyor bu işin içinde. Sağlıklı bir insanken doktorum diye geçinen birçok insanın sorumsuzluğu yüzünden fizyolojik olarak hasta oldum. Hipokrat yeminleri nerede bunların? Hakim deseniz, birçoğu vicdanını kaybetmiş, sorumsuz, düzgün karar veremiyor, adaleti sağlamayı bırakın, kimi zaman kişisel menfaatlerini sorumluluklarından ve vicdandan üstün tutuyor ne yazık ki. İzmir'de bir köpeğe tecavüz edildi. Köpek hâlâ ağır tedavi görüyor. Ve tahmin edersiniz ki bunu yapan alçak o hakimler yüzünden dışarıda. Bazı veterinerlerde ise hayvan sevgisi bile yok ne yazık ki. Yüklü miktarda paralar aldıkları hâlde kimi zaman ihmal yüzünden pek çok hayvanın ölümüne sebep oluyorlar. Öğretmenler deseniz, bir kısmı daha ufacık çocukların psikolojisini önemsemiyor. Bu bahsettiğim insan türlerinin hiçbirinin diplomasına falan saygım yok benim. Zaten diploma denilen kağıt parçasına saygı duyulmaz. Bir insanın yaptığı işe de değil, yaptığı işin verimine saygı duyulur. Bu ülkede ne yazık ki insan haklarının da hayvan haklarının da bir önemi yok. Bu ülkenin eğitim sistemi, adalet sistemi düzelmediği sürece maalesef kalitesiz hayatlar yaşamaya devam edeceğiz. Bizlerin hayatının bir önemi kalmamış... Bahsettiğim insan türleri de bu meslekleri sırf havalı ya da parasının diğer mesleklere kıyssla daha iyi olduğunu düşündüğü seçmiş, vicdandan yoksun ve yardım etmek gibi bir gayesi olmayan, işini sevmeyen, işini söve söve yapan tipler. Bir insan sabaha kadar matematik sorusu çözdü diye doktor, hakim olamamalı. Bu yeterli bir ölçüt değil. Bu işleri gerçekten yüreğiyle yapabilecek olanlar bu işlerin başına geçmeli. Bu ülkenin zeki ve vicdanlı insana ihtiyacı var. Sabaha kadar inekleyip de birkaç tane trigonometri sorusu çözene değil. Sizce bu durumda ne yapılmalı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer