Hiç sorgulamıyor neden bu kadar çok fakir oldu diye. 😆 Sinir oldum.
Bununla övünen bir Cumhurbaşkanı var ne diyeceksiniz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(25-29)
3 ay
Recep tayyip erdogana çok laf ettiğim dogrudur. Yaptıgı herşeyi eleştiriyorum, dogrudur. Ama o adam cumhurbaşkanı olmak isteyebilir normal, ama recep tayyip erdogana laf etmek yerine topluma ve halka laf etmelisiniz. Cumhurbaşkanı olması için ona oy veren halktır. Sürekli recep tayyip erdogana laf ediyorum ama ben yönetim şekline laf ediyorum. Kişisel olarak bir problemimiz olamaz. Kimsenin olamaz. Toplum bozuk, bozuk olmasaydı bu adam her yıl cumhurbaşkanı seçilmezdi. Oy vermesinler , desteklemesinler. Sonuç olarak o halkın oylamasıyla seçilmiş bir cumhurbaşkanıdır. Bu kadar bir insana yüklenilmez. Hiç halka tepki göstermiyorsunuz, toplum bozuk ve yanlış adamı destekliyorlar. Bir insanın her yıl üst üste cumhurbaşkanı olması toplumun bozuk oldugunu gösterir. Sende cumhurbaşkanı olmak isteyebilirdin, bende isteyebilirdim , bir başkasıda isteyebilirdi. Toplum ve halk bozuk.
Yok Türkiye'nin yüzde 60ı canım olduğu için iktidarda yani sizler bizler hiç bir zaman vatanımızı satacak yap işlet devret modeliyle ülkeyi yönetenlere oy verecek kadar m*l olmadık şimdi kes cevap yazma m a l olan gerzklı koyun olan Türkiye'yi bitiren sizsiniz AKP'ye oy veren herkes
Ya sen gerçekten m a l mısın 15 yıl öncede Tayyip vardı bu bir daha ne zamandır olduğunu yanlış yazıyorsun çünkü grzklıısın ikincisi CHP dönemi 100 yıl önce iktidardaydı yüz yıldır sol yönetmiyor Gerçekten nasıl bir m*lsın ve biz hiç bir dönemde ne sağcı olsun solcu olsun bu kadar rezil olmadık satılıyoruz grzklı siz neden bu kadar onursuz gurursuzsunuz ülkeniz vatanınız satılıyor ve siz hala destekliyorsunuz Allah blanzı versin.
2002de ülkedeki fakir sayısı 18 milyondu, artan nüfusa rağmen bugün fakir sayısı 17 milyon.
Yani oran olarak düşmüş.
İkincisi. CHP siyasi olarak iktidarda değildi doğru ve fakaaat Askeriye yani ordu CHP elindeydi, başta üniversiteler olmak üzere, YÖK ve MEB CHP elindeydi. Tüm bürokrasi, teknokratlar CHPliydi. Hukuk, AYM, hepsi CHP elindeydi. Aklına gelecek her kurum ve kuruluşlar CHP elindeydi. Şimdi sg
Gösterdim işte @babalarbabası neden lafın mı kalmadı koyunlar Allah blanzı versin sizin attığınız oylar yüzünden ülke açlık sınırının altına düştü @NuşlException tek bildiğiniz Mahkeme tutuklanma sizin tayyibinizin attığı iftiralar ne olacak Allah blanzı versin
Benim tipimde bişi yok ne zaman CHP'nin elindeydi 100 yıl önce mi ne zamandır CHP yönetmiyor CHP zamanında bu kadar açmı vardı bu kadar işsiz mi vardı dili geçmiş zamanı neden konuşuyorsun grzklı mısın sen vardı elindeydi CHP kaç yıldır yönetmiyor ülkeyi mantıklı bir şekilde kanıtlı olarak yazacaksan yaz Yoksa defol ya şu an en büyük parayla bir pazardan aldığımız ürün iki poşeti geçmiyor sen neyi savunuyor Tayyip en lüks yiyecekleri yerken ülkemde milyonlarca aç var neyi savunuyorsun eğitim de AKP'den önce 15inci sıradayken şu an sonuncu sıralardayız neyi savunuyorsun adam gibi savunacaksan cevap yaz yoksa defol beyin seviyen yerlerde
Hakkı var kemalist zeka ilk defa doğru bir caps yapmış Reis haklı ama nufus artışına oranla düştüğünü hesaba katmamış İran göçmenlerini de üzerine eklesinler Reis kimseyi aç koymaz çok şükür
Öncelikle sinirini anlıyorum 🌿 Ekonomi konusu doğrudan hayatına dokunuyor çünkü. Paylaşılan sözlerde asıl mesele övünmek değil, yoksulluğun neden arttığı sorusu olmalı. Bir ülkede sosyal yardıma ihtiyaç duyan kişi sayısı artıyorsa, burada yapısal ekonomik sorunlara bakmak gerekiyor 📊 Enflasyon, gelir dağılımı, ücret politikaları gibi başlıklar önemli. Sence son yıllarda seni en çok zorlayan ekonomik konu ne oldu? 💬
Var siz koyunların sadece işine gelmiyor niye yalanla AKP'yi kötüleyim AKP'yi kötüleyecek bir dünya konu var yaptığı bir dünya hainlik kötülük yanlış onlardan birini seçerdim var ki paylaştım.
Koyun sizsiniz kızım sığırın önde gidenisiniz, araştırmadan yalan dolan paylaşımları alıp buraya atıyorsun şimdi seni bu paylaşımını yalan haber yaymaktan halkı kin nefrete sürüklemekten EGM'ye atıyorum
Sizin suçsuz insanları içeri attınız gibimi koyun sizsiniz bunu da her geçen gün ispat etmeye devam ediyorsunuz ne yazikki koyun ülkenin durumunu göre göre hala Erdoğan'a oy veren embesiller yani sizlersiniz Erdoğan Amerika'nın çobanı sizde onun koyunlarısınız Allah blanzı versim o attığınız oy kadar Allah blanzı versin
Davar olan koyun olan sizsiniz bizim Amerikaya hizmet edem onun sözünden çıkmayan çobanımız yok neden Tayyibe laf söyleyen içeri atılıyor yani sevmemek suç mu tayyibiniz Allah mı böyle bir lafı var sizim Erdoğan'ınız korkudan diploması olanın diplomasını alacak kadar şerefsiz kendi diploması olmayan cahil birisi
Anır kızım anır hepiniz tuvalet terliğine oy verecek kadar sığırsınız çok şükür biz feresat sahibiyiz şu tipine bak ne kadar iğrenç birisi olduğunu kin nefret dolu aşağılık yaratık olduğunu göreceksin malüm kripti ermeni dönmeleri sizi
Yok biz Atatürk'ün vatanıns ihanet etmeyen Atatürk'ün evlatlarıyız siz satılık bir koyunsunuz nedem oraya pahalılığı yazdım satılıyoruz dedim onlara cevap vermiyorsun lafın mı yok kıyamam
Yok biz Atatürk'ün vatanına ihanet etmeyen Atatürk'ün evlatlarıyız siz satılık bir koyunsunuz neden oraya pahalılığı yazdım satılıyoruz dedim onlara cevap vermiyorsun lafın mı yok kıyamam benim dediğim yanıt vermeyerek haklı olduğumu gösterdin için teşekkür ederim. 😆😆
Masal anlatmayın ülkede fakir vs yok senin yaşın tutmadığı için Erdoğan öncesini bilmiyorsun nasıl bir çağ dışı kalmış bir ülkede yaşadığımızı aç internetten izle
Yok ben Erdoğan'dan öncesini biliyorum çocuktum ama biliyorum mesela bizim evimizde çuvalla Patates soğan olurdu şu an iki torba alamıyoruz mesela ben teneffüste çay tost alır son Tenefüste bir daha kantine giderdim çünkü o kadar ucuzdu alım gücü vardı biliyorum O dönemleri mesela benim eniştem Emekli ikramiyesi ile ev almıştı dayım emekli ikramiyesi ile araba almıştı komşumuzda aynı şekilde ev almıştı biliyorum o dönemleri herkes çok mutluydu evet ve biz satılmıyorduk mutluyduk dışarıda binlerce bizden olmayan Suriyeliler yoktu vatanımız kale gibiydi yağ tüp kuyruğu diyorsunuz ya taa 1970lerde dıdının dıdısı zamanında o dönemde Amerika bize ambargo koymuştu ürün gelmiyordu gelincede fazla fazla alabilme gücümüz vardı çok Şükür tüp kuyruğu yağ kuyruğu bilmem ne kuyruğu o bu şu 2026 yılındayız dünya uzaya çıkma derdinde biz hala Suriye gibi miyiz Afrika gibi miyiz Somali gibi miyiz. Sözde Müslümanız çok iyi neden yıllardır Allahla kul arasında olan konuları kullanarak sizin gibi s a l a k la rı kandıran birine oy atıyorsunuz. En büyük para 200 lira pazara çık neden ben en büyük parayla iki torba ürün alabiliyorum millet uzay çağını yaşıyor ben dünyanın en güzel toprağı olan yerde niçin ay sonunu zor getiriyorum. Bu yazdıklarıma yanıt verecek beynin var mı Bakalım boş yapma
Hepsi doğru sanane tayyibin bir sürü paylaşacak hatası var en basiti ülke satıyor neden yalan bilgi paylaşmayım fahşe senin gibisini doğurduğu için an andır