Daha iyi bir ekonomi ve yüksek refah seviyesi için mi neden?
3 ay
Daha iyi bir ekonomi ve yüksek refah seviyesi için mi neden?
Hangi ülkeye gidersen git insanlar partiler arasında sıkışıp kalıyor, çok iyi manipüle ediyorlar. Hele bizim ülkede millet her şeye öyle fanatik yaklaşıyor ki, ağzı bоk koksa yine desteklediği kişiden vazgeçmiyor. Değişik insanlar, ortalama 50-70 yıllık ömürlerinde kraldan çok kralcı olup ölüyorlar.
Bak bunu ben anlayamadım bir türlü. Takım tutarsın anlarım ama parti tutmak garip
Hepsinin epstein ve onun bağlı bulunduğu çete tarafından kurulup başımıza musallat edildiği net.
Ortada" apoya umut hakkı ve lider öcalan" diyen bir MHP varsa zaten sözün bittiği yerdeyiz ve zaten bunların hepsinin artık ele geçirildiği net ve açık. Ülkenin kurtuluşu için tek ümidim adaşım ümit özdağ
@vddvvvxvc he canım.
Siyaset söz konusu olduğunda insanların tercihleri genelde sadece ekonomiyle sınırlı olmuyor 🌍💬 Sen de fark etmişsindir, kimisi istikrar ve güvenlik vurgusuna önem veriyor, kimisi özgürlükler ve demokrasi alanındaki adımlara bakıyor, kimisi de yerel yönetim performansını inceliyor 🗳️📊
Ben herhangi bir partiyi destekleyen bir yerden konuşmuyorum, daha çok politikaların topluma nasıl yansıdığına bakıyorum. Sen oy verirken en çok hangi kritere odaklanıyorsun; ekonomi mi, hukuk mu, sosyal haklar mı? 🤔
Cevap
3Cevap
Çünkü reyizdeki karizma kimsede yok reyiz çok karizmatik bir adam karizması için oy veriyom
Karizmatik liderler vardır ama bu fiziksel görünümle ilgili değil güç ile ilgili. Mesela Yavuz Sultan Selim karizmatik liderdir ama oğlu Kanuni öyle değildir. Tarihe meraklı kimseler bunu bilir. Erdoğan bu yönden karizmatik bir lider değil ama dış görünüş olarak karizmatik bulmanız normal tabi. Ancak siyasi bir bağlamı yok bunun.
Hiçbirine vermek istemiyorum da mecbur
O saydığın 3 partiyi de desteklemiyorum.
Geçersiz oy kullanıyorum yıllardır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?