Laikliği ve Atatürk’ü savunduğum için beni tekfir etmeleri doğru mu sizce?

Ben bu zamana kadar hep laikliği ve Atatürk’ü savunduğum için beni Kafirlikle suçladılar bana kafir dediler ben Allah’a inandığım ve 6 imana iman ettiğim halde bana kafirsin dediler sebebi ise bu ülkede laik düzeni savunduğum için. Şeriat’a kahrolsun demedim küfür etmedim ama sadece bu yönetim şeklinden korkuyorum zorla kapanmak istemiyorum şu an okuma eğitim alma istediğimi yapabilme hakkım var ve Allah bana bunlarda müsade tanıyorken Allah’ın adını kullanarak beni kapanmaya zorlayıp kadını ikinci plana atan bir yönetim istemediğim için beni kafirlikle suçlayıp tekfir ettiler konuştuğum çoğu yerde. Atatürk’ü sevmek buna dahilmiş. Siz ne düşünüyorsunuz? Ben 1 aydır kalbim ağzımda geziyorum. Bir şeyi savunmak zorunda hissediyorum. Ve bana dayatmak bazlı yönetim biçimi zor geliyor. En azından kabul edemiyorum. Ve bunu kabul etmediğim için bana dinden çıktın diyorlar.

Laikliği ve Atatürk’ü savunduğum için beni tekfir etmeleri doğru mu sizce?
Cevapla