Atatürk’ü seviyorum, şeriat devleti istemiyorum diye gerçekten dinden mi çıktım?

1 ayım zehir oldu resmen. Sürekli gece gündüz bunu düşünüyorum. Ben Müslümanım evet imanın 6 şartına inanıyorum. Ama ben sırf Atatürk’ü seviyorum diye, şeriat istemiyorum diye bana “Sen Allah’ın kanununu inkar ediyorsun dinden çıktın.” dediler. Ben böyle bir kanun olmadığını söylemedim ki? Böyle bir kanun yok demedim zaten sadece ben herhangi bir yönetim sisteminin beni dinim üzerinden yönetmesini istemiyorum. Ben böyle memnunum dedim diye dinden çıktın dediler bana. Şeriatı kendi içimde yaşatıyorum oruç tutuyorum yalan söylemiyorum kul hakkına girmemeye çabalıyorum gibi şeyler. Kendimi kötü hissediyorum. Ben zorla kapatılmak istemiyorum benim nefsime ağır geliyor. Müzik sanat bunların yasak olmasını internetin sınırlı olmasını ve ikinci plana atılmayı istemiyorum

Atatürk’ü seviyorum, şeriat devleti istemiyorum diye gerçekten dinden mi çıktım?
Cevapla