Bazen saat gecenin 4'ünde son ses İzmir marşı dinlemektir Atatürkçü olmak.. her şeye rağmen Atatürk'ün izinden gidenlere selam?

Olsun... Selam olsun cesur yüreklere, selam olsun aydınlık yüzlere, selam olsun Fikri hür vicdanı hür kadınlara ve erkeklere 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Güncellemeler
4 ay
Milleti rahatsız etmek vs diye sacmalayacaklar yorum yapmasın
Güncellemeler
4 ay
Arkadaşlar duyar kasmayın.. Atatürk'le ilgili sorunu olmayan biri bu sorudan rahatsız olmaz. Yoksa bende biliyorum Atatürk'ün bizden ne istediğini lütfen gece gece sacmalamayin.. Tüm Atatürkçülere selam olsun , izindeyiz, Cumhuriyetin ve laikligin bekçileriyiz
Bazen saat gecenin 4'ünde son ses İzmir marşı dinlemektir Atatürkçü olmak.. her şeye rağmen Atatürk'ün izinden gidenlere selam?
Cevapla