Ülke nüfusu yaşlanıyor mu bana mı öyle geliyor?

Arkadaşlar sokağa çıkıyorum gençler var ama daha çok yaşlılar geziyor. Gençler kafayı telefondan kaldırmıyor ya da genç insanlar mı azaldı ne dersiniz?

Ülke nüfusu yaşlanıyor mu bana mı öyle geliyor?
Cevapla