En yakın arkadaşım sadece storyden başsağlığı diledi, sizce bu normal mi?

Yani ben mi çok ince düşünüyorum insan bi arar ya da hiç olmadı whatsaptan bi yazar insan instagramdan hikayeye yanıt vermek sizce doğru mudur ki bu kişi benim en yakın arkadaşım

En yakın arkadaşım sadece storyden başsağlığı diledi, sizce bu normal mi?
Cevapla