Jeffrey Epstein dosyalarını gördükten sonra insanlık algınız değişti mi, sizce insanlık neden bu kadar karardı?

Epstein dosyalarının %5'ine bile bakmadım. Sadece birkaç yazışma ve birkaç fotoğraf gördüm. Hepsini okuyamadım... Günlerdir uyuyamıyorum. Kulağımda yankılanan o ses, gözümün önünden gitmeyen Jeffrey Epstein'in fotoğrafları... Sanki bana lanet ediyor. Bu iki haftadır o kadar çok şey duydum ki bunların çoğu Epstein dosyalarından bağımsızdı. Ben insanlığın öldüğünü biliyordum ama insanın şeytandan daha beter bir hale geldiğini, şeytanı bile oyuna getirecek kadar zalim olduğunu bilmiyordum. Sonunda şeytanı bile aratacak kadar kötü oldular. Şeytan olsa daha az zalim olurdu diyebileceğim noktadayım.

Jeffrey Epstein dosyalarını gördükten sonra insanlık algınız değişti mi, sizce insanlık neden bu kadar karardı?
Cevapla