Şeriat ülkesinde başörtüsü zorunlu mu, zorla kapatılmak istemezsem kafir mi sayılırım?

Arkadaşlar şu şeriati gerçekten bilenler için soruyorum bilmiyorsanız bir şey söylemeyin ben kaç gündür kafayı yiyorum zaten bu konuyla dinden de çıkmak istemiyorum. Ben yönetici değilim, şeriatle milleti yönetemem zaten sadece halktan biriyim. Arkadaşlar ben müslümanım evet ama kapanmak istemiyorum ve bu Allah ile benim aramda bir mevzu. Zorla kapanamam kapanırsam kendime eziyet etmiş olurum ve mutsuz olurum zorla sevemem. Haa Allahın hiçbir emrini inkar etmiyorum mesela (haşa) kapanmak dinde yok demiyorum tövbe tövbe namaz oruç yok hırsızlık helal falan demiyorum. Evet kabul ediyorum bunlar emirdir farkındayım ama ben nefsime uyup yapamadığım için günah işliyorum Allah affetsin. Sadece şunu sormak istiyorum. Şeriat ülkesinde bir yönetici beni zorla mı kapatacak istemediğim halde? Ve ben şeriatı hakkıyla yapacak birinin olacağına asla ve asla inanmıyorum neden derseniz hiç kimsede o hassasiyet asla yok bu çok hassas bir konu çünkü büyük vebal olduğu için. O yüzden şeriatle bu ülkenin yönetilmesini istemiyorum. Hakkıyla uygulansa mesela kadına değer verse ona karışmasa zorlamasa ve baskı yapmayıp onu da günahıyla sevabıyla kul olarak kabul edip hesabını Allaha bıraksa ve hırsızlık taciz gibi direkt topluma etki eden durumlarda ceza uygulasa neyse tabi ama o da hakkıyla uygulanmaz delil karartırlar olan masuma olur. O yüzden şimdi ben ülkenin böyle yönetilmesini istemedim diye kafir miyim? Allahın kanunlarını asla inkar etmiyorum bu arada onu söyleyim evet demiş dememiş diyip küfre giremem. Ama yönetim de benim elimde değil o yüzden şimdilik iyi her şey.

Şeriat ülkesinde başörtüsü zorunlu mu, zorla kapatılmak istemezsem kafir mi sayılırım?
Cevapla