Türkiye'deki bütün gençler Avrupa'ya gidiyor gençler evlenmek calismak sorumluluktan kaçıyor hepsi sizce neden?

Nüfusumuz bitti ülkedeki nerdeyse bütün gençler yurtdışına kaçıp orada okuyup çalışıyor burdakilerde evlenmek istemiyor çocuk istemiyor lgbt almış başını gidiyor AKP'de hala lgbtye karşı önlem almamız lazım bizim içimizde o kadar lgbt sempatizanı varki akpartinin üstüne cullanirlar rahat bırakmazlar ülkenin nüfusu bitti yok oldu üç yıla kalmaz erkek nüfusu biter zaten bütün insanlar Avrupa'ya kaçıyor türkiyede genç nüfus bitti Erdoğan böyle aile yılı demeye devam eder insanları zorlarsa yakında ülke yok olacak
Türkiye'deki bütün gençler Avrupa'ya gidiyor gençler evlenmek calismak sorumluluktan kaçıyor hepsi sizce neden?
Cevapla