Bir kaymakam kendinden yaşça küçük valiye nasıl hitap etmeli sizce sadece merakımdan soruyorum?

Bizim yakınımız aynı zamanda akrabamız bir abimiz var kendisi kaymakam yarın misafirliğe teşrif edecek ben vali olduğum için nasıl bana hitap edeceğini bilmiyorum yani zaten sayın valim vesaire diye hitap etsin istemem zirâ mütemâdiyen görüşmüyor olsakta çocukluğumdan beridir tanışıklı olduğumuz bir büyüğüm bana valim diye hitap ederse bende yok abi bu minvâlde hitap etmene mahal yok kardeşim yeğenim rahat bir şekilde hitap et dersem bunu ego bir şekilde telâkki etmez değil mi fikirlerinizi merak ediyorum

Bir kaymakam kendinden yaşça küçük valiye nasıl hitap etmeli sizce sadece merakımdan soruyorum?
Cevapla