Kendinden 10 yaş büyük birine canım demek saygısızlık mıdır?

Erkek arkadaşımın ablasiyla konuşurken bugün canım dedim ve erkek arkadaşım bunu bir saygısızlık olarak gördü ve hesap sordu. Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum haklı mı öğrenmek istiyorum
Kendinden 10 yaş büyük birine canım demek saygısızlık mıdır?
Cevapla