Sokakta öldürülen kadınlara çocuklara neden kimse yardım etmiyor?

Sosyal medyada vah vah oldurulmuş demek hiç bir işe yaramaz. Binlerce insan böyle olaylarda sokakta çekirdeğini alıp film izler gibi izliyor. O kadar adam izleyeceklerine bir müdahale etseler ne o kadınlar ne gencecik çocuklar ölür. Çoğu ben adamım diye gezer 100 tane adam toplanıp bir saldırıyı engelleyemiyorlar. Üstüne film izler gibi izliyorlar. Ne düşünüyorsunuz
Sokakta öldürülen kadınlara çocuklara neden kimse yardım etmiyor?
Cevapla