İzmir'de su kesintisi bitmek bilmiyor, büyükşehirde susuz nasıl yaşanır?

11 Ocak 2026 öğlen sularında sularımız gitti, verdikleri bilgilere göre 12 Ocak 17:00 gibi su kesintisi yaşanan ilçelere su sağlanacağı söylendi fakat şu an 21:00'ı geçmiş bulunmaktayız ve halen sularımız yok. Bu sorun hakkında "işçiler grev yapıyor" ve "altyapıdaki sorun daha büyükmüş" gibi açıklamalar yapılsa da şahsen hiçbirini inandırıcı bulmamakla beraber, neredeyse her gece yaşanan 3-4 saatlik su kesintilerine bir de bu upuzun kesintiyle baş etmekte zorlanıyoruz açıkçası. Peki sizce susuz büyükşehir hayatıyla nasıl baş edilir?

Güncellemeler
5 ay
30 saate yakın sular yoktu ve şişelerce biriktirdiğimiz sular da bitti, şimdi az biraz su akıyor ama tekrar kesileceği bilgisini edindik maalesef. İşin kötü yanı, gelen sular da kullanılamayacak kadar kirli.
İzmir'de su kesintisi bitmek bilmiyor, büyükşehirde susuz nasıl yaşanır?
Cevapla