Saatleri yazıyorum haberiniz olsun İski açıkladı 24 saat su yok 💦








CAHAPE li Nurettin Sözen, İB Başkanı iken de her şey böyle başlamıştı...
Ak Parti yi, hükumet yapanın, CHP olduğunu biliyor muydunuz?
IBB Ak partiden önce nasıldı bileniniz var mı?
1993 Çöp patlıyor, 34 kişi hayatını kaybediyor. "Keşke o günler olsaydı da Erdoğan olmasaydı" diyenlere hak veriyor musunuz?
Sadece bu 3 yerdemi
Geçti geçti kaç ay önceydi😂
E o zmn neden canli yayinda karsima cikti
Oluyo arada öyle takılma
Saol
Cevap
26Cevap
Ben de sordum bu soruyu başkanım 😀daha doğrusu bilgi vermek istedim site deki İstanbul 'lu arkadaşlara 😊
İyi yapmışsınız saygıdeğer vatandaşım 👍Saolun
Akp nin istabuldaki değirmenini çeviren su kesildi ya bizim suyumuz kesilse de gam yemem... Yağma yok. Ekrem başkan var :))
İmamoğlu varsa çözüm var 👍
Ekrem suyu kesip durma cünüp geziyoruz sonra hem çoluğumuz çocuğumuz var
Tamam Başkanım ama ben İstanbul'da yaşamadığım için beni ilgilendirmiyor. İstanbul'da yaşayan akrabalarıma haber veririm.
Söyledim onların evinde su deposu varmış o yüzden suları kesilmezmiş.
Çok çalışıyorsunuz başkanım maaşallah nazar değmesin size valla 😜😂
Eyvallah başkanım banyoya girmeyeyim ozaman Allah muhafaza sabunlu kalmakda kötü
Adam yaa adam 👌 ama Üsküdardayım beni bağlamaz hashahj
Harbiden üzüldüm ya sakarya da olsaydı niye İstanbul offf offf
Değil la sen nerdesin ki 😅
😅Çaktırma Düzcedeyim ben de
😅👍Haaa öyle desene
Sakaryaliyim lan ben. Beter olun , niye Sakaryaya laf ediyon zibidi
uslu dururuz biz de başkanım o 24 saat boyunca sıkıntı yok.
İi o zmn ben raadım başgan 😎 ben beylikdüzündeyim 😅
Aa hemşehrim 😅
He ya sana ikinci kez verdim işte, sana veren o elime sen cıçasın e mi? 😄 Ama senden vazgeçemiyok işte Allah uzun ömür versin ki çok tatlısın. 😅
Karşı konulamaz bir çekiciliğim var lanet olsun 😏
Aynen aynı zamanda havalı ve kaykaycı 😏
Allah uzun versin demediydim ama yaa 😂😂😂
Kaymak bizim işimiz 😅👍
Başkanım bu kadar uzun süre su kesintisi mi olur?
Başkanım su iette fiyatlarını indirseniz 3.5 ne ya 😂😂
Sularınızı hazır edin. Sorun yaşamayın. Sonra başkana kızmayın.
Başkanım, damacana ısmarlayın 😊 @ekrembaşkan
Para mı dayanır ona😅
Su testisi su yolunda kırılır. Başkanım, 😊 @ekrembaşkan
Ekrem Kudüs Mücahidi mi oldun 😀
Muhafazakar oylar çokomelli
İmamın oğlu olduğun doğru mu 😀
Değil babam inşaatçı
Beylikdüzü missss raad
Saygıdeğer hemşehrim 🤗
Basganım bu ne yauv nereye zıcacak bu millet
İstanbul'da değilim 😂
Kadiköyde yok en azından
Kesinsin. İstanbul da değilim...
Allhtan İstanbul da değilim bea
Oh Avcılarda kesinti yokmuş. Saolasın Başkanım.
ayol bizim burda yok hıhhh 😇
Ekrem aga kanal İstanbul olacakmı
Sıkıntı yok bizim oralar değil😂
Geçmiş olsun İstanbul.
Sanki Türkiye istanbuldan ibarette
Guruluktan istifa guruluktan istifa
Etmeyjem etmeyjem istifa falan
Şikayet edicem seni gördükce
kötü su olmaması ya :(
Başkanım sizi Samsuna bekliyoruz jdjxkx
evet kuyudan su çektik
Suyu aç başganım
Sagol baskanım
başgan çalışıyor :)
ben ankaradayım
Helal eko 👍👍😊
Tamamdır başkanim 😃
Kes ulan
Kesmiş zaten... :D Ama biz CAHAPE liler çok mutluyuz.. "Haftada bir gün" başka bize su verecek... :D Ak Parti olsaydı vermezdi :D
Yurttaşlara selam..
cunup birakma bizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?