İsmet paşaya yapılan saygısızlıktan çok rahatsız oluyorum?

Sosyal medya da görüyoruz İsmet ipi getir, İsmet öyle, İsmet böyle, İsmet şöyle insanların şaka yaptığını ciddi olmadığını tabiki anlıyorum ancak bu beni rahatsız ediyor İsmet paşa kimsenin uşağı değildir ulu Önder Mustafa Kemal Atatürkten sonra bu ülkede en önemli kişilerdendir ben mi abartıyorum yoksa normal mi düşündüklerim

İsmet paşaya yapılan saygısızlıktan çok rahatsız oluyorum?
Cevapla