Ülkemiz de hava kirliliği mi var? Toplum kirliliği mi?

Millete bakıyorum. Ne saygı kalmış , ne nezaket kalmış , ne ahlak ne de yardımseverlik kalmış.
adam metroda gidiyor , büyüğüne yer vermez. Arkadaşı zor durumdadır , yardım edeceğine alay eder. Kimseye tahammülü kalmamış insanın. Sevgililere bakarım , zinadan kaçmaz , zinaya koşar. Millet sohbet etmeyi , insan gibi konuşmayı da unutmuş. Varsa yoksa bel altı muhabbetler. Güvende kalmamış insan da. İlişkiyi , oyun gibi görüp aldatmayı kazanmak zannediyorlar.

Ne zaman bu kadar zihnimiz köreldi. Ne zaman bu kadar kalbimiz kirlendi. Ne zaman kendimizden utanmayacak hale geldik.
Ne yazık ! Adam gibi seven de pek kalmadı. Adam gibi bekleyen de. Kendini bilen de. Beklentisi olmadan yardım eden de.

Ülkemiz de hava kirliliği mi var? Toplum kirliliği mi?
Cevapla