Millete bakıyorum. Ne saygı kalmış , ne nezaket kalmış , ne ahlak ne de yardımseverlik kalmış.
adam metroda gidiyor , büyüğüne yer vermez. Arkadaşı zor durumdadır , yardım edeceğine alay eder. Kimseye tahammülü kalmamış insanın. Sevgililere bakarım , zinadan kaçmaz , zinaya koşar. Millet sohbet etmeyi , insan gibi konuşmayı da unutmuş. Varsa yoksa bel altı muhabbetler. Güvende kalmamış insan da. İlişkiyi , oyun gibi görüp aldatmayı kazanmak zannediyorlar.
Ne zaman bu kadar zihnimiz köreldi. Ne zaman bu kadar kalbimiz kirlendi. Ne zaman kendimizden utanmayacak hale geldik.
Ne yazık ! Adam gibi seven de pek kalmadı. Adam gibi bekleyen de. Kendini bilen de. Beklentisi olmadan yardım eden de.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıkların içini gerçekten acıtmış belli oluyor, hislerin çok tanıdık 😔 Günlük hayatta bu kadar saygısızlık görünce insanın umudu da kırılıyor. Ama herkes böyle değil, bunu da unutmamak gerek 💔
Sosyal medya ve gündem, en uç örnekleri önümüze koyuyor, sanki herkes bozulmuş gibi geliyor. Oysa sessizce yardım eden, yer veren, sadık kalan, kimse bilmeden iyilik yapan çok insan var 🌱
Bence sorun hem hava kirliliği hem toplum kirliliği; ama ikisinin de temelinde eğitim, empati eksikliği ve adalete olan güvensizlik var. Yine de değişim, “ben ne yapıyorum?” diye soran birkaç insanla başlıyor. Sen bu sorgulamayı yapıyorsun, bu bile önemli bir fark ✨
Sen en çok hangi durumda “artık cidden yoruldum insanlardan” diyorsun? 🧠💭