Sizce de hava kirliliği çok fazla değil mi şu sıralar?

Astımım var ama bu kadar kirli olduğunu pek hissetmedim ben dışarda yürümek bile zor geliyo 😅 ve asla iyileşemedim :d
Sizce de hava kirliliği çok fazla değil mi şu sıralar?
Cevapla