Fenerbahçe başkanı Sadettin Saran'ın uyuşturucu testi pozitif çıktı! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadașlar yeni bir rezalet ile karşı karşıyayız. Fenerbahçe başkanı Sadettin Saran'ın uyuşturucu testi pozitif çıktı ve başkanlığının derhal düşmesi ve olağanüstü kongre kararı alınması lazım. Ali koç'u bu sitede en ağır eleştiren kişilerden biri olmama rağmen adamın sportif başarısızlığı dışında allah'ı var böyle hukuksuz rezil işlerle işi yoktu. Birde bu sadettin saran denen zat sporcuyum diye kendinle övünüyordu! Ne düşünüyorsunuz?

Fenerbahçe başkanı Sadettin Saranın uyuşturucu testi pozitif çıktı! Ne düşünüyorsunuz?
Fenerbahçe başkanı Sadettin Saran'ın uyuşturucu testi pozitif çıktı! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla