Ekonomist ve finanscılar asgari ücretin %28 zam alacağını söylüyor ve bu açlık sınırının altında kalıyor. Halk ne yapacak sizce?

Halk nasıl tepki gösterecek?

Ekonomist ve finanscılar asgari ücretin %28 zam alacağını söylüyor ve bu açlık sınırının altında kalıyor. Halk ne yapacak sizce?
Cevapla