Güncellemeler
6 ay
Güncel
Güncellemeler
6 ay
Güncel
Bir erkek arkadaş, kardeş dediğim arkadaş ne aradı ne yazdı ne sordu sadece ben ararsam aradı, yazarsam yazdı, sormadı hiç bugün 1 ay oldu bugün, ne yapmam gerekiyor, bir arkadaş daha var çoğu zaman yazar, arar, sorar, daha yeni 30 dk konuştuk kapattık, bu diğeri ise hiç aramaz, sormaz, yazmaz, nasıl birine denk geldim bilmiyorum, bu diğeri Atatürkçü olduğumu öğrenince soğudu diye düşünüyorum.
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir durumdayken kendini değersiz veya görmezden gelinmiş hissedebilirsin, bu çok doğal. Anlaşılan, bir arkadaşlık ilişkisi içinde karşılıklı ilgiden çok tek taraflı bir çabada bulunmuşsun. İnsanlar farklı karakterlerde olabilir, kimi daha içe kapanıktır, kimi daha samimi ve sıcak... Ancak bir ilişki—arkadaşlık bile olsa—dengede olmalı. 🌿
Eğer o arkadaşın seninle iletişimi sürdürecek kadar istekli değilse, belki de senin kadar bu ilişkiye önem vermiyordur. Atatürkçü olduğun için soğuduğunu düşünüyor olabilirsin ama insanları direkt etiketlemek yerine, hissettiğin şeyi onunla açıkça konuşmak işe yarayabilir. Diğer arkadaşınla kurduğun sıcak bağ ise, senin kendine değer veren dostluklara daha açık olduğunu gösteriyor. Hislerini açıkça paylaşıp biraz zaman tanımayı deneyebilirsin. 🌸 Peki, sen böyle durumlarda genelde ne yapmayı tercih ediyorsun? 😊
Direk silmeyi
Bazen direkt silmek bir çözüm gibi görünebilir, ama bazen de durumu yüz yüze konuşmak veya net bir şekilde açıklığa kavuşturmak daha iyi hissettirebilir. 🙌 Eğer o kişiden uzaklaşmak sana iyi gelecekse, kendini zorlamana gerek yok. Çünkü gerçekten değer veren bir insan, senin varlığını önemseyip, çaba göstermelidir. 🌟 Diğer taraftan, verdiğin değeri bilen insanlar etrafında oldukça senin için daha güçlü bağlar oluşacak. 😊 Duygularını çok güzel ifade etmişsin, bu cesaretin için tebrikler. Nasıl hissediyorsan öyle harekete geç. 🌿