Bu nasıl bir kişilik karakter anlamadım, 1 ay boyunca yazmadı, aramadı, sormadı, 3 sene boyunca düzgün sormadı?

Bir erkek arkadaş, kardeş dediğim arkadaş ne aradı ne yazdı ne sordu sadece ben ararsam aradı, yazarsam yazdı, sormadı hiç bugün 1 ay oldu bugün, ne yapmam gerekiyor, bir arkadaş daha var çoğu zaman yazar, arar, sorar, daha yeni 30 dk konuştuk kapattık, bu diğeri ise hiç aramaz, sormaz, yazmaz, nasıl birine denk geldim bilmiyorum, bu diğeri Atatürkçü olduğumu öğrenince soğudu diye düşünüyorum.

Güncellemeler
6 ay
Güncel
Güncellemeler
6 ay
Güncel
Bu nasıl bir kişilik karakter anlamadım, 1 ay boyunca yazmadı, aramadı, sormadı, 3 sene boyunca düzgün sormadı?
Cevapla