Ben bursada yaşıyorum bursa büyükşehir belediyesinden hiç hizmet görmedim sizde de aynı mı bursalılar cevaplasın?
Evet aynı katılıyorum
Hayır değişti
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Bursa belediyesi bu hanımefendiye koca sözü vermişti hatırlıyorum
Onlar seni başka yerlerinden de hatırlatırlar hatıra olur sana arist beycik 🫂🫂
Ben bursa ya yeni yerleştim daha 4 ay oldum ve ben çok memnunum belediyeden AKP 20 yıldır ne yapmış ki bu memlekete?
Sen sayın erdoğana iftira atma erdoğan bu ülkede 20 yılda İstanbul'a marmaray yaptı avrasya tüneli yaptı osmangazi köprüsünü yaptı yol yaptı şehir hastanesi yaptı bunları gör sen şu an erdoğana iftira atıyorsun allah katında hesabını ödersin bak
Haklısın ya cidden hiç çalışmıyolar
Belediye otobüslerin güzergahları bile değişmedi adam el bile atmadı bize neymiş müşteri temsilcisiymiş kaç kere şikayet ettik otobüslerde güzergah değişsin diye hatta ben büyükşehir belediye başkanıyla görüşmek istedim bahaneyle ertlediler hatta kendisine ben email den yazdım cevap bile gelmedi adam hiç el atmıyor bursaya bir çivi bile çakmadı
Evet ya öyle valla
Yani sen koskoca bursa büyükşehir belediye başkanı olmuşsun aradan 1 yıl geçmiş nerdeyse 2. Yıl olcak otobüslerin güzergahlarını bile değiştirmedi dayla görükleye tren projesini başlatmadılar bu kadar acizlik olmaz ya nasıl bir kafaya sahipler ben anlamadım hiç "gülümseyin bursadasınız" afişi aştı aynı afiş yani tabela 2 yıldır kalkmadı bu adam koltukta oturuyor hiçbir şey yapmadan gidiyor yeter artık ya bıçak kemiğe dayandı sinirlencem artık nilüfer belediyeside aynı osmangazide öyle istanbuldaki ekrem başkan çalıştı ama bozbeyde iş yok ben çok takıntılı bir insanım maalesef anlamadım gitti.
Çok haklısın ya hiç bişey yapmıyo gitmesi lazım neresinde oturuyosun sen Bursanın
Yunuselinde oturuyorum fuat kuşçuoğlu caddesinde
Aaa yakınmıssın bende botaniğin oralarda oturuyorum
Bende yakında fsm ye taşınmayı düşünüyorum çünkü yürüyüş yapmayı seviyorum hergün orada yürüyüş yapıcam caddesi uzun ondan
Ben botaniğe geliyorum yürüyüş için her sabah
Sana katilmiyoruummmmmm bursaliyim
Anlat bdklentin ne ne yapiilmasi lazım mesela
Yunuselinden fuat kuşçuoğlu caddesinden mudanyaya otobüs yok mesela hemde mesafe çok yakın yani
Bursanin kac yerinden direk otobus var mudanyaya ki
Üniversiteden var sanırım bide koruparktan minibüs var bide anatoliumdan var başka yok sanırım yani bursada ulaşım gerçekten yetersiz
Mudanya bir ilce heryerden olmasi mantiksiz zAten ki daha onceki belediyelerdede yoktu
Ulasim yetersiz evet sehir kalabalik trafik cokkkk fazla
Biz ilk başta sayın bozbeye çok güvendik yapar bu adam dedik ama umudumuzu bitirdi bursada.
Bunu enine boyuna dusunmek. lazim sadece mudanyya otobus yok diyerekmi basarisiz kabul edecegiz ben memnunum
Alinur aktastan recep altepeden ne gordu bursa batirdilar belediyeyi onlarin enkazini temizlemek kolay değil
Doğru söylüyorsun zaten bursayı kurtarcak bozbeyden başkası yok
Ekler misin olumlu yonlerinide konuşalım
Mesela yol kenarlarindaki belediyenin degnekcilerini kaldirdi park etmeden para istiyorlari bu vatandas icin iyi birsey bence
Yazdım
Ne yazık ki haklısın, maalesef ki haklısın
Belediye otobüslerin güzergahları bile değişmedi adam el bile atmadı bize neymiş müşteri temsilcisiymiş kaç kere şikayet ettik otobüslerde güzergah değişsin diye hatta ben büyükşehir belediye başkanıyla görüşmek istedim bahaneyle ertlediler hatta kendisine ben email den yazdım cevap bile gelmedi adam hiç el atmıyor bursaya bir çivi bile çakmadı
Ben temizliği de beğenmiyorum
2 sene geçti seçim olalı yanlız
1 buçuk sene diyelim daha 2. Sene olmadı
3 ay sonra 2 sene olucak
Peki 2 sene oldu sen memnun musun?
Su vakasından sonra zor daha