Okulumda çok fazla vatan haini var. Ne yapmalıyım?

Ben okulda nereli olduğumu söylemiyorum. Bu yüzden beni zorbalama'ya başladılar. Türk mü yoksa Kürt mü olduğumu sordular. Cevap vermiyordum. Arkamdaki şerefsiz bir kız dedi ki; "kürt değildir. Geçen Atatürk tişörtü giymişti" dedi ve ben de arkamı dönüp dedim ki; "kürtler, Atatürk'ü sevemiyor mu? Ne alaka?" dedim. O şerefsiz pislik sevmediğini söyledi. Kendisi de kürt. Ben de; "sevmiyorsun?" dedim. O da onayladı. Sonra arkamdan konuşup alay etmeye başladılar. Sınıfça beni zorbaladılar bugün. Sonra aynı şerefsiz bir ders'te sunum için tahtaya kalktı. Halide Edib Adıvar'ın hayatını anlatıyordu. Akıllı tahta'dan, Halide Edib Adıvar gibi vatansever bir kadın'ın hayatını anlatmadan önce, Halide Edib Adıvar'ın Google'dan fotoğraflarını açıyordu. Atatürk'ün de fotoğrafı vardı. Atatürk'ün fotoğrafını eli ile yaverine gösterip alay edip gülüştü. Sonra bana dönüp; "bana kızma" diyerek güldü. Hocaya söyledim. Hoca bana şunu dedi; "lan bırak! Siyasi gerilim yaratma ortalıkta" dedi. Üff'ledim sadece. Bir şey yapmadım. Sonra sunumu bitince arkamdan konuşup alay ettiler. Atatürk'e saygısızlık yaptılar. Teneffüs'te de aynılarını yaptılar. Tüm bunları yapma cesaretini gösteriyorsa eğer... Bu bile Atatürk sayesinde! Atatürk sayesinde bu ülke'de bir kız çocuğu olarak eğitim hakkına sahip. Hocaya şikayet etmeyi düşünüyorum ama geçen sene de, ben imam hatipte'ydim, Atatürkümüz'e, bizim milli ulu önderimize saygısızlık yaptıklarında gidip şikayet ettiğimde hiçbir şey yapılmıyordu. Sözde İstiklal Marşı'nın 10 kıtasını ezberleyeceklerdi ama onu yapmadılar ve çağırılmadılar bile o günden sonra müdür odasına! Şimdiki okulumdaki öğretmenler de vurdumduymaz ve ilgisiz. Nefret ediyorum. Yaşamak istemiyorum ben böyle şerefsiz vatan hainleri ile! O öğretmenin de ağzına edeyim!
Güncellemeler
6 ay
Benim sinirlendiğimi ve tepki verdiğimi görüp zevk alıyorlar ve daha çok yapıyorlar. Şerefsiz garâbet ucubeler!
Güncellemeler
6 ay
Bugün müdür yardımcısı ve sınıf öğretmenine şikayet ettim bu vatan haini şerefsizleri.
Okulumda çok fazla vatan haini var. Ne yapmalıyım?
Cevapla