Oxford 2025’in kelimesini açıkladı: Ragebait… Siz ne düşünüyorsunuz?

Ragebait, kısaca insanları öfkelendirmek için bilerek kışkırtıcı içerik üretmek demek.
Son yıllarda sosyal medyada sürekli karşımıza çıkan o tepki toplamak için yazılmış başlıklar, provoke eden paylaşımlar, tartışma çıkaran videolar tam olarak bu tanıma giriyor.

Oxford 2025’in kelimesini açıkladı: Ragebait… Siz ne düşünüyorsunuz?

Açıkçası yılın kelimesi olmasına pek şaşırmadım çünkü hepimiz bu tarz içeriklere ister istemez denk geliyoruz. 😅

Peki sizce "ragebait" yılın kelimesi olmayı hak etmiş mi?

Oxford 2025’in kelimesini açıkladı: Ragebait… Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla