Many*k ve Tehlikeli Olan İnsanların Sayısı Neden Bu Kadar Çok Arttı?

Many*k ve Tehlikeli Olan İnsanların Sayısı Neden Bu Kadar Çok Arttı?

Tam bi vahşet ya. İnsanlar ne ara bu kadar vahşi oldu. Güvenilecek insan kalmadı. Serbest kalan şahıs daha sonra tutuklanmış sanırım. Bu şahsitetsize inşallah müebbet hapis cezası verirler. Böylelerinin aramızda dolaşması çok kötü. Toplumumuzda tehlikeli olan insanların sayısı neden bu kadar çok arttı?

Many*k ve Tehlikeli Olan İnsanların Sayısı Neden Bu Kadar Çok Arttı?
Cevapla