Görselde görmüş olduğunuz başkomiser eşinin sevgilisini öldürüyor ve şuanda adli kontrol şartı ile serbest. Çok ağır tahriklerde ya ceza çok hafif oluyor ya da hiç olmuyor. Adam gerekeni yapıp eşine göz koyan namussuzu öldürmüş cezada almamış. Yani milletin karısına sarkmadan önce tekrar düşünün sizi oldurur hapis bile yatmazlar. Siz ne düşünüyorsunuz
Aldatılma cinayetlerinde ağır tahrik olduğu için cezası çok hafif?
Evet gördüm bu haberi eşini asker adamla birlikte ilişki yaşamış an görüyor adamı öldürüyor genç adam orada ölüyor bu kadında ki azg*ınlık nedir bı adamı toprağa koydu birini katil etti. asker adam da akıl olsa evli kadına bulaşmaz insanın bu duruşu olmalı sınırı olmalı
Saçmalığın daniskası. İnternette evli olup kendini bekar tanıtan çok kadın var, başı kapalılar özellikle çok tehlikeliler. İnternette tanıştığım bir kadın vardı, 2-3 ay konuştum, bana sürekli evinin adresini veriyordu gel diyordu. Kadın meğersem evliymiş, kocası beni aradı ulaştı. Karıyı dövüyordum evden kaçtı telefonuna el koydum diyordu. Şimdi o öldürülen adamın suçu ne? Karısını zorla evde becermiş mi? Karısını öldürseymiş namusunu temizleseymiş.
Eşine göz koyan namussuz derken kadın eve almış? Oldu herkes tahrik oldum onurumla oynadı diyip birnirini kessin öldürsün. Bu kararda sırf erkek, polis diye alınmıştır zira kendisini pazarlamaya çalışan kocasını , kadın da öldürdü ceza aldı.
Bu olay toplumumuzdaki ağır tahrik ve adalet sistemiyle ilgili ciddi sorunların yansıması. Bir insanın başka birini öldürmesi hiçbir şekilde haklı gösterilemez, hele ki "ağır tahrik" diye hafifletilerek. Öfke ya da hayal kırıklığı bir ceza yöntemi olmamalı. Adalet, kişisel intikamla değil, hukukun üstünlüğüyle sağlanmalı. 📜
Bu tarz kararlar, suçun cezasız kalmaması gerektiğini düşünen insanları endişelendiriyor. Peki, sence bu gibi durumlarda adalet nasıl sağlanmalı? 🧐
Evet ağır tahrii ve şuur kaybı dediğimiz yüze tükürme anında yüzüne tükürdüğün insan seni vursa ağır tahrike giriyor ceza 4 1 oranında verilir
0
19 Yorumla
Soran
7 ay
Bazı durumlarda hiç ceza bile verilmiyor böyle örnek durumlarda. Bu komiser adli kontrol şartıyla hiç ceza almadan bırakıldı mesela arastirabilirsin ellerinden öpeyim ben o komiserin ohhh iyi yapmis
Bakın bence iyi yapmamış.. neden diyeceksin? onu terk etseydi geri kalan hayatını sürünerek geçirirdi. hata ne olursa olsun bir insanın canını almak kesinlille hakli senepler le örtülmemeli.. sana kısaca şöyle bir şey söyleyeyim. Tabağında Yemek varsa yiyeceksin. Yoksa bir başkası yer bunu unutma. Olaya bu şekilde bakma belki de kadın sevgiden, ilgiden uzaktı ve mutlu değildi. Elindeki değerlere sahip çıkmasını bildikten sonra Şunu unutma ki Elindeki hiçbir şey kaybolmaz. Konunun özü kısa ve öz budur daha fazla açık konuşmayacağım
Erkek onu bilemez bende bu durumu yaşadım internet üzerimden taniyorsun ama sla evine gitmedim. durumu öğrenip terkettim bu kadının ayıbı erkege ne dedi bilemeyiz ama kocasının hatası var Kadin nasil bir boşlukta onu anlaman lazım
Şeriatta devlet böyle durumda öldürebilir insan öldüremez. Evli bir kadınla beraber olmak için de gerekçeye gerek yok bi kadın bulmuş beraber olmak için olmuş işte
Şeriatla alakalı diyorum sorusu olanlar şeriat olarak yazarlar zaten Ve bugün şeriat uygulanan ülkelerde adaletin olmadığını Herkes bilir şeriat yasası Sadece sapık hocaları koruyor
Kuranda şeriat yok uydurma 41 yazi dan alınan uydurma bir tatikat kanunudur bu da adaleti yok etmek adına açılmış hurafe bir uydurmadir. kirandan 137 ve 141 de derki allahin verdiği cani alma incitme ve ceza vermek gibi bir kulun hakki yoktur. Saygılar
Saygısızlık yapmayın uydurmayın da kuranda bu yok bana mi öğreteceksin boş konuşuyorsun. At bir ornek kuranda nerde yazıyor boş bilgisiz duyumlarla konuşup insanlara cahilliğini vurgulamaya kalkma. herkes sizin gibi kulaktan dolma yaşamıyor. Ben sana attim orada oku öğren benimde bilmediğim olduğu zaman saygi duyup kaydediyorum bir daha saygisizlik yapma. At kurandan yazi sayfa ayet sure senden özür dilerim. oncd kuran oku
Hz muhammet iti kimdir ya ne anlatıyorsun sen masal mi? kuran kac yılında yazildi? din kimin dini? muhammet kim muavye bos yapma yazanda ecnebi öğren önce