Millet olarak bayrağa ve milli değerlere saygıyı yitirmeye mi başladık?

Bir kaç gün önce durumu söyledim. Düzelttik demişler. 4 ucundan asamıyoruz cam kırılır diye bir açıklama yapmışlar. O zaman gösteriş yapmak için büyük bayrak asmak yerine daha uygun bir bayrak asmak işlerine gelmiyor. Çünkü ne kadar büyük, o kadar gösterişli. Sırf gösteriş için asılmış. Bayrak kaç gündür yerde, gerçekten milli değerlere saygı kalmamış. Her şey PR'dan ibaret maalesef ülkemizde. O bayrağın neden kırmızı olduğunu unuttuk maalesef.

Millet olarak bayrağa ve milli değerlere saygıyı yitirmeye mi başladık?
Millet olarak bayrağa ve milli değerlere saygıyı yitirmeye mi başladık?
Cevapla