Avukatlarımız bile haklı olarak isyanda savunma nöbeti tutuyorlar ülke de neden kimse hakkını alamıyor?

Avukatlarımız bile haklı olarak isyanda savunma nöbeti tutuyorlar ülke de neden kimse hakkını alamıyor?
Avukatlarımız bile haklı olarak isyanda savunma nöbeti tutuyorlar ülke de neden kimse hakkını alamıyor?
Cevapla