Asimile edilen pomakların hakkını neden kimse savunmuyor?

T. C. Tarafından asimile edilen binlerce pomak bu ülkede kendini türk zannediyor. Neden biz hakkımızı aramıyoruz. Kürtlerden nemiz eksik biz de anadilde eğitim istiyoruz.
Güncellemeler
+1 yıl
bir ulusun kültürünü elinden almaya onu zorla kendi kültüründe eritmeye kültürel asimilasyon denir. Bu gün T. c. nin bu politikaları yüzünden türkiyede pomak nüfusu yokolma noktasına geldi. Benim gibi bilinçli alfabesine ve kültürel değerlerine sahip çıkan pomak halkı ne yazık ki çok azaldı. Kültürel asimilasyon bu sekilde devam ederse ülkede 1 tane pomak kalmayacak. Be T. c. devletine düşman değilim yanlızca bizim kültürümüze saygılı olsunlar ve anadil hakkımızı versinler bunu istiyorum.
Asimile edilen pomakların hakkını neden kimse savunmuyor?
Cevapla