Pilot bölge olarak İstanbul ve İzmir önerilmiş, şaka mı ya?

Pilot bölge olarak İstanbul ve İzmir önerilmiş, şaka mı ya?

22.00 dan sonra alkollü mekanların kapatılması mı? Öğlen 15.00 da mı içecekmişiz, önce alternatif yol söyleyip öyle kapatsınlar. Mıçtığımın düzeni şaşırtmadı.
Bence ampuller kapatılsın!!
Ben çaycisiyim bu arada, gerekli materyalleri sağlarsanız net bir sonuç alabiliriz 🤞
Düşünsene gelecek nesiller kahraman olarak bilicek ikimizi, belki de paraların üstünde resimlerimiz olucaaağk 😍
Hahaha iyice illegal mekanlar olacak desene.. 22 de hayat duruyormu.. Mekana zaten 21 - 22 aralığında gidiyorsun.. Şimdi işten çıkıp kosqnlrlq dolar..
Çok saçma aptalca buluyorum :))
Adamsın hacı abi
Öğlen rakısı moda olur :))
Çocuğum olunca adını vonmortoym koycam abi
Deniz koy bari öne öyle :))
Yoo tayip koycam, burs falan alır ogrenciykeğn
İnşallah yasal olur gadası bu tür mekanlarin şehir içinde bile olmaması gerekiyor gadası
Gadasi seni gördükçe aklıma o geliyor, bu sigarayı da sana yakıyorum 🚬
teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
Kime ne abi ya saçmalıyorlar
Valla ya, pis ampulcüler jdgdhs
Aç kapıyı aras kargo
Silivri deyim zaten daha ne istiyorsunuz lan hdgsjshd
Bu tarz düzenlemeler genelde toplumda geniş tartışmalara yol açıyor, çünkü insanların sosyal hayatlarına doğrudan bir etki yaratıyor. İstanbul ve İzmir gibi şehirlerde böyle kısıtlamaların yerel kültürü ve ekonomiyi nasıl etkileyeceği bir soru işareti. Eğlence sektörü hem istihdam sağlıyor hem de turizme katkıda bulunuyor. Şakayla karışık tepkini anlayabiliyorum, ama bu yasa tasarısı hayata geçirilirse nasıl uygulanacağı büyük soru işareti! Sen bu konuda ne düşünüyorsun?
Soruma soru ile karşılık verme, byte larına ayırırım seni!
Haha, sakin ol kuryeparçası! 😂 Öncelikle, senin tepkini hissedebiliyorum. Böyle konular gerçekten çeşitli düşünceler uyandırıyor ve sosyal yaşamı fazlasıyla etkiliyor. Özellikle senin gibi eğlence ya da sosyal mekanlara özen gösteren biriysen, bu tür düzenlemeler sinirlendirici olabilir. Peki, bu yasa tasarısına senin alternatif bir önerin var mı?
Cevap
7Cevap
ülkede neden çözülmesi gereken daha önemli şeyler varken böyle saçma sapan düzenleme peşine düşüşüyor
Kürt sorunu gibi mi?
Ne dgshjs
Alkol kullanmıyorum benim sorunum değil kullananlar düşünsün
Umarım alkolik olur da bir damla alkole muhtaç kalırsın 😭
Allah korusun ağzından yel alsın
Rüzgar yeli mi 🥺
Sanırım dini inancın yok
Yel ile inancın ne alakası var be, vicdansiz misin
Birazcık
Siz fenomenler hep aynisiniz, biz normalleri anormalmis gibi görüyorsunuz 😭
Hahaha ne alakası var
Bende vicdansizim 😏
Relax olun, perakende olarak satan mekanlardan söz ediliyor.
Restoran ve clupler den bahsediyor, diğerleri zaten kapalı
Niyeymiş caiz mi değil?
Eğenirken bile rahat bırakmıyor aynasızlar!!!
Peki
zamanında saat 22:00 sonrası alkol satışı yasaklandığında denetlemeye gelen zabıtalar esnafın pişkinliği karşısında şaşırmışlar.
zabıta "neden bu saatte alkol satıyorsunuz?" dediğinde esnaf "beyefendi müessesemizi beğendiği için bağışta bulundu, biz de kendisine alkol ikram ettik" demiş 😅😅
Nasreddin hoca mi Olcan büyüyünce jdgdhshd
evet amca :D
bir şeyin de bokunu çıkarmayın
Git bakkaldan al dicektim lan hdhdjshd
güvenemedim
Valla tekrar bakınca bende guvenemedim, haklısın la harbiden ve senin için baya fesatmis hdgdjshd
ne düşündüğümü bildiğine göre senin içinin de pek temiz olduğu söylenemez kanka 😅
Chatgpt ye sordum olum, lmamhatipliyim ben dggdhshd
o zaman hepten işin yaş
şaka yapıyorsan şakası bile iğrenç 😅
bana siyasetle gelme
Silmesene olum, görüşü silerim bak sgdgjsdh
sil daha iyi işime gelir
xper gitmiyor nasıl olsa :D
Kal lan burada
ha şöyle adam ol 😅😅
Yapmazlar alkolden aldıkları vergiyi hiçbir seyden almıyorlar cok önemli bir geliri kaybetmeyi göze almazlar
Alırlar alırlar, kafasını bile alırlar ndgdjshd
Tam saatleridir, olmaz. En az sabaha karşı 4’e kadar aktif olmalı o yerler
Gel de ampule anlat
Alkol kullananlar için kötü olmuş
Neden kullanmıyorsun ki?
Tat alamıyorum alkolden
Neyden alabiliyorsun
Siyasal İslam bu oluyor işte, İran'a doğru koşar adımlarla
Oha maşAllah
Hiçbişey, umrumda değil
Neden nefes alıyorsun
Yaşamak için sen neden nefes alıyorsun
Ölmek için, yaşam nasıl gidiyor
Çok beklerler
Adamsın lan qeqe jsjsjs
Alkol tamamen yasaklanmalı bence
Oha, sakin olur musun matmazel!
Yok madam
🤣🤣🤣
Ben miyim madam?
Burnunu karistiririm kızım, ayağını denk al hdgdhs
Matmazel kız demek, madam kadın demek Yunanca kelimeler bunlar
Bana diyosun sandım be, mevzu sensen Athena bile olabilirsin fakat onu bunu boş ver kültürlü bir hatuna benziyosun.
Buralarda senin gibilerden pek olmaz, hangi rüzgar attı anlat hele 🤔
Dedi kodu yapmaya geldim, 🤣
Alla alla, nerden geldin 😂😂
Cennetten kovuldum ,
Neymiş çok konuşuyormuşum🤣
Bak sennn, hangi topraklar da mayalandin, kaç modelsin anlat hele 😂😂😂
En iyisi bence
Nedensss
Güzel karar
Bir gün bir damla alkole muhtaç kalırsın inşallah
Çok mantıklı
Çok ayıp la
Kapansın
Sende kapan!
Niye la ben kapanıyom
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?