selam
Nisan attilirken neden hep erkek tarafı melek oluyor kız tarafı.. hep çürük? Diyelim millete desek anlaşamadık oldu bitti hemen erkek tarafı haklı çıkıyor?
selam
Nisan attilirken neden hep erkek tarafı melek oluyor kız tarafı.. hep çürük? Diyelim millete desek anlaşamadık oldu bitti hemen erkek tarafı haklı çıkıyor?
Cevap
9Cevap
millet cahil takma
Çünkü ortadoğu coğrafyasında oluşturan feodal sistemin insanların zihninde yer ettiği "namus" kavramı'nın sadece kadına özgü bir şey olduğunu zannediyorlar da ondan. O zihniyete göre suçlu her zaman "kadındır" ki bunu deyimlerde görüyoruz.
"cıkcık köpek kuyruk sallamazsa erkek köpek yanaşmaz"
"Kız oğlan kız"
"Ateşi başına vurmuş" gibi sözler aklıma ilk gelenler.
Çünkü toplumumuz cahillerle ve kadın düşmanlarla dolu yani takma kafana canım
Istemedin birine neden şans veriyon? Bende o hatayi yaptım 30 yaşında çıktı karşıma çıkmaz olaydı bitürlü sevemedim adamı… nerden çıktıysa şimdi yaş 37 evde kaldım o salahin yüzünden
Ben beğenmediğim birisine şans mı ver dedim sanki demek istediğim tek şey toplumumuz kadınları kızları sevmiyor özellikle bazı erkekler nefret ediyorlar kadınlardan hemde öyle böyle değil bu yüzden takma işte kafana sadece kendine ve kendine düzgün bir adam bulmana bak
Pardon ben yanlış yere yazdım
Sorun değil 👍🏻
Aynen öyle oluyor öğün komşu kadınla kahve tel kadayıflı dondurma yiyorduk bıtane kadının arkasından atıp tutuyordu :) haklısın insanlar konusuyor
Bu zamn böyle değiştiremezsin öyle insanlardan uzak dur bence
Boşanırken de aynı merak etme, sadece bunların geçici bir süreç olduğunu unutma ve sadece önüne bak, duyma kimseyi. Bu süreçte çok fazla kişiyle görüşme bence. Tecrübe edildi sonuç başarılı 😊
Çünkü orta doğuda kadın ne yaparsa suçludur o yüzden doğru adım atmak gerekiyor
Her iki ikiside hatalarını kabul etmeleri gerekir
Iki medeni insan gibi karşınıza alın konuşun
O zaman hayatında başka birisi var
Olma ihtimali var
O zaman sizin yapacağınız iki medeni insan gibi karşınıza alın konuşun ve çözüme kavuşturun
O zaman herşeyi akışına bırakın
Çünkü nişanı kadın Atar genelden
Yaşanan olaylara göre değişir ki bu
Ona bakarsan kimsr hatasını kabul etmez herkes karşıda arar hatayı
Sen komşulara bakma boş insan oluyor genelde onlar
Kim nişan attı
Anlatırmısın ne olduğunu
Gözü dışardaysa bir şey diyemem ama sıedaşı olması kötü mü
O zaman tabikide sen nokta koymakta haklısın
Kesin kız hatalıdır evet ne acı
Tamamıyla toplum baskısı başka bir açıklaması yok
çünkü kadının bi zahmet uyumlu olması lazım
Ne alaka sanki erkekler melekte biz mi evlenmek istemedik çok komiksiniz ha
Evet güldüm 😂
İnandık 😂
Saf değilim bu bir ikide sizde bu kadar kötü olmayın yoksa hiç mutlu olamazsınız
Ben bu sayfadaki erkekleri ciddiye almıyorum ve mutlu olmadığımı nerden biliyorsun 😂
İnsanları tanımadan etmeden yargılamanız yok mu diyorum ya çok komiksiniz beyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum aslında toplumdaki cinsiyet rolleri ve kadın-erkek eşitsizliğinin bir yansıması. Kadınlar genelde gereğinden fazla eleştiriliyor, boşanma gibi süreçlerde daha çok yargılanıyorlar. Erkekler ise toplumda çoğu zaman "doğruyu yapan" veya daha "makul" olarak algılanıyor. Bunun altında yatan sebepler, ataerkil sistemin kadınları daha fazla sorumlu tutan yaklaşımı. Ama unutma, ne başkalarının söyledikleri ne de kalıplaşmış fikirler, yaşananların gerçek yüzünü değiştirebilir. Peki, sen bu önyargıları nasıl aşmaya çalışıyorsun? ☀️