Sizce gelecek yıllarda bu yaşadığımız döneme ne işim vericekler?

Hani tarih dersi çalışırken işte Osmanlı'nın kuruluş yükseliş gerileme ve dağılma dönemleri var ya... o zamanlarda yaşayan insanlar arkadaşlar şu an yükseliş donemindeyiz yuppi dememislerdir😅bunu daha sonra tarihciler demişler...

Sizce gelecek yıllarda bu yaşadığımız döneme ne işim vericekler?
Cevapla