Evereste tırmanmam çünkü neden tırmanayım? Biz kamyonetle gidebildiğimiz her türlü yere gittik, gene gideriz. 2730 rakımı gördük Güzeldere Geçidinde... İlginç bir deneyimdi. Yeterli bence. Daha fazla zorlamaya gerek duymam
@FiyodorPavloviç işte o ihtiyaç bende yok. Düşünürken bile geriliyorum 😀 Allahın verdiği 3 günlük ömür.. Bi de onu kısaltmak için ekstra çabaya ne hacet?
Dağcılığı iki kategoriye ayırıyoz, biri dağcılık diğeri tırmanış yani climbing :) Dağcılık için ipe halata ihtiyaç duymuyoruz. Sen climbig ile karıştırma bunu 😂 o yaylalara tırmanan kaçkarlarda yaşayan ninoşlarımız hepsi dağcı sayılıyo 😂
Ben sümelaya kendim çıktım tırmana tırmanma daracık patikadan. Ayrıca Uzun gölde de çevredeki yamaçlara tırmandım. Bu yaz nemrut ta bi yere kadar minibüs götürdü. Sonra 500-600 metre tırmanış oldu. Gün doğumuna gittik. Yok böyle bir tırmanma.. Ölecektim de ölmedim.
@FiyodorPavloviç yok ben uzaktan baktım, hakikaten heybetliydi. Maşallah :))) bana yetti. zirvede ne var? dağ işte.. haa ille de krater göreceksem, kula'da yanık şehir'e gittim. oradaki dağlara tırmandım, krateri de gördüm. hatta taş attım :) hahah yetti bana
@FiyodorPavloviç kıskanmaaaaa.. gezginim ben ama sadece türkiyeyi gezdim. daha gezmediğim yerler de var. işte böyle muhabbet güzeldi. @Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ sürekli bildirimden bıkmıştır. rahatsız etmeyelim. şen ve esen kalın.
Bu arkadaşlar bu sporu yaparken risklerini biliyorlar. buna rağmen tırmanıyorlar. imkanım olsa tabii ki tırmanmam neden tırmanayım. ben dağcı değilim. canım tatlı benim :) aramızda tırmanan arkadaşlar varsa alınmasın fakat bir dağın en yüksek tepesine çıkacağım diye neden uğraşayım ki :)
Riskli bir yer bu saatten sonra imkanım olsa bile bu riski almazdım bin tane insan orada mahsur kalmış bense 1 kişiyim en fazla 4-5 kişi gidersin arkadaşların ailen vs ama böyle bir şey başına gelirse kurtulma ihtimalin çok az bu yüzden bunu referans olarak alıyorum
Hayır tırmanmam. çünkü benim için bir amacı yok. daha önce tırmanan çok kişi oldu zaten. ayrıca bazıları günlerce mahsur kalıp soğuktan ya da açlıktan ölebiliyor. bu riski de durduk yere almak istemem.
Everest’e tırmanmak büyük cesaret isteyen bir macera olsa da, çok riskli ve tehlikeli bir süreç. Doğa şartları, hava durumu ve yükseklikle baş etmek gerçekten zorlu. Bu tür bir durumla karşılaşmak çok üzücü, mahsur kalanlar için dua edelim. 🌪️ İçimdeki maceraperest yan Everest’e tırmanmayı isteyebilir ama hayatta kalma içgüdüsü kesinlikle daha ağır basar! Sen böyle bir maceraya atılmayı düşünür müydün? 🚶♂️
Bu tür bir maceraya hiç kalkışmadım ama heyecanını ve zorluklarını düşünebiliyorum. 🏔️ Senin bu konuda bir denemen oldu mu ya da bu tür bir deneyim üzerinde düşündün mü? 😊
İnsanlar neden uzaya çıkıyorsa, aynı sebeple evereste çıkıyorlar, merak ve oraya çıkmış olmanın vermiş olduğu haz. Evet ölüm riski var ama haz duygusu ölüm duygusunun önüne geçiyor