Erdoğanı destekleyenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

arkadaşlar ben azerbaycanlıyım, türkiyede yaşamıyor daha öncede hiç bulunmadım fakat @ptal bir insan olduğumuda düşünmüyorum, o yüzden neyin ne olduğunu görüyoruz, demin bir platformda almanyada yaşayan babası türk anası alman birisi ile tartıştık bana erdoğanı destekliyordu, bu arada benim zaten hiç umrumda değil fakat yaşadığım ülkenin türkiyeden 2 kat daha kötü durumda olması ve bu neden sonuç ilişkilerininde aynı tip insanlarla ilişkili olduğu için arkadaşla tartışmaya başladım, adama diyorum ki ulan türkiyede ki gençlerin hayatı kaymış resmen gelecekleri bitmiş (like me but azerbaijani version and worse than that) adam hala tutturmuş yok bilmediğin şeyler var vs vs.. sonundada adama dedim'ki hahh seni şimdi anladım ben işine geldiği için savunuyorsun diye... eleman'da yarım yamalak türkçe ile iftira attın mehzermi ne bksa orada sorulacak ne cevap vereceksin derken adama tam şunu derken: peki sen bu kadar insanın günahına girdin sen ne cevap vereceksin, adam cümlemi bitirmemiş kaçtı.. ne düşünüyorsunuz bu tipler hakkında?

Erdoğanı destekleyenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla