Mavi yakanın tamamını işten çıkarttılar, koskoca fabrikada 4 kişi kaldık. Şimdi pişpirik mi oynayacağız 😀?

Mavi yakanın tamamını işten çıkardılar.

Sadece ofis çalışanları kaldı.

Bir arkadaşım " evden oyun konsolu getireyim " diyor, diğeri pişpirik oynayalım 😀

Sahi üretim olmadan biz ofiste ne yapacağız ki?

Mavi yakanın tamamını işten çıkarttılar, koskoca fabrikada 4 kişi kaldık. Şimdi pişpirik mi oynayacağız 😀?
Cevapla