Evimizin önünde büyük bir kavga çıktı. Ben de size sormak istedim, kim haklı acaba?


Evimizin önünde büyük bir kavga çıktı. Ben de size sormak istedim, kim haklı acaba?

O kavganın sebebi şu: Yaşlı bir adam var, alkolik, motoru da var. Bizim komşunun kızı, 25 yaşında falan, adamın önüne oturmuş. “Dede-torun gibi gezeceklermiş.” Ama bunlar sürekli adamın etrafında, annesi de var, kızın babası da var, birlikte içiyorlar falan. Bodrum önünde yani apartman önü ama saçma yani

Sonra tartışma çıktı, artık sizden bıktık falan diye kadın (gelin) saçını yolmaya başladı kızın Kaynana aşağı inip ayırmaya çalışıyor, bayağı bir kavga olmuş. Sonra kız tokat ve yumrukla kaynanayı indirdi. Dayak yiyen kadın hastaneye kaldırıldı ama oda baya dövdü bunları.

Şimdi sizce burada kim haklı? Kız kötü bir şey yapmadım diyor adam dedem yasında diyo

Evimizin önünde büyük bir kavga çıktı. Ben de size sormak istedim, kim haklı acaba?
Cevapla