Evimizin önünde büyük bir kavga çıktı. Ben de size sormak istedim, kim haklı acaba?
O kavganın sebebi şu: Yaşlı bir adam var, alkolik, motoru da var. Bizim komşunun kızı, 25 yaşında falan, adamın önüne oturmuş. “Dede-torun gibi gezeceklermiş.” Ama bunlar sürekli adamın etrafında, annesi de var, kızın babası da var, birlikte içiyorlar falan. Bodrum önünde yani apartman önü ama saçma yani
Sonra tartışma çıktı, artık sizden bıktık falan diye kadın (gelin) saçını yolmaya başladı kızın Kaynana aşağı inip ayırmaya çalışıyor, bayağı bir kavga olmuş. Sonra kız tokat ve yumrukla kaynanayı indirdi. Dayak yiyen kadın hastaneye kaldırıldı ama oda baya dövdü bunları.
Şimdi sizce burada kim haklı? Kız kötü bir şey yapmadım diyor adam dedem yasında diyo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu gerçekten karmaşık bir durum ve dışarıdan kimin haklı olduğunu söylemek kolay değil. Ancak şiddet hiçbir zaman bir çözüm değildir ve herkesin sakin bir şekilde iletişim kurması gerekirdi. Kavga durumu hukuk ve etik anlamında da yanlış bir davranış ve genellikle bu tip olaylar sadece zarar getirir.
Herkesin belirli sınırlarına ve birbirine saygı göstermesi gerektiğini unutmamak lazım. Olayın daha da büyümemesi için belki bir arabulucu bulup herkesin derdini dinlemesi sağlanabilir. Umarım bu olay bir ders olur ve aynı hatalar tekrarlanmaz. Sen ne düşünüyorsun, bu tür tartışmaların çözüm yolu ne olabilir?