Siz ortadoğulular çetelerle, ırk kavgasıyla, dinle birbirinizi yerken biz avrupalılar.. sizce?

gerçekler..

bakın büyüdüğünüz ortama eğitim sisteminiz bile rezaletin ötesinde, yıllarca dil eğitimi alıp öğrenemiyorsunuz okusanız bir yere bile giremiyorsunuz kariyer gelişimi diye bir şey sizin topraklarınız da yok

yetti mi? yetmedi

etrafınız çetelerle örgütlerle araplarla sarılı, üstüne birde ırk savaşlarıyla daha çok sorun oluşturacak tohumlar ekiyorsunuz, ne kadın cinayetlerinize çözüm bulabiliyorsunuz ne paranızın değerinin düşmesine

hayali olanı da geriye çekiyorsunuz

yetti mi? yetmedi

deprem bölgesinde olmanıza rağmen binalarınız çürük sürekli ne zaman öleceğiz diye korkuyla size gaipten haber veremeyecek profesörlerin ağzından çıkacak 2 kelimeye bakmak zorunda kalıyorsunuz

sürekli yangınlarınız olmasına rağmen söndürebilecek uçaklarınız bile yok

her yangında depremde binlerce insanınız ölüyor

aradan sıyrılıp en gelişmiş beyinleriniz bile ülkedeki sorunlarınızı çözmek yerine avrupaya kaçıyor, böylece hiçbir çare üretemiyorsunuz.

yetti mi? yetmedi.

siz ortadoğuda hayatta kalma savaşı verirken biz avrupalılar sadece ve sadece ileriye gidiyoruz, her gün yeni teknolojiler yeni sistemler üretiyor ve bu yeniliklere siz tüketim manyaklarına sunup daha çok zenginleşmemizi üretmemizi güçlü olmamızı sağlıyorsunuz

biz avrupalılar siz ortadoğuluların parasını alıp köle olmanızı sağlıyoruz, hepiniz en ufak teknolojimize muhtaçsınız.

(İronik yazıdır avrupalı değilim)

Siz ortadoğulular çetelerle, ırk kavgasıyla, dinle birbirinizi yerken biz avrupalılar.. sizce?
Cevapla