Sila yoluna cikan gurbetçilerimize “kazalı belalı” diyen milletimiz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Euro yükselmesi onların suçu değil ki..
Bence onlar başka ülkelerde paralarını harcıyacaklarına bizim ülkemizde harcasınlar ekonomiye katkı sağlasınlar. Biz böyle yaparsak yeni nesil gelmez bu gidişle turkiye
Sila yoluna cikan gurbetçilerimize “kazalı belalı” diyen milletimiz hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla