Bursa'da hissedenler var mı?
Hala elim ayağım titriyo zangir zangir çok sürdü bu sefer 😱😱
Bursa'da hissedenler var mı?
Hala elim ayağım titriyo zangir zangir çok sürdü bu sefer 😱😱
Cevap
8Cevap
geçmiş olsun hayır
Hangi şehirdesiniz teşekkür ederim
Ankara
Ankara güvenliye benziyor, problem olursa sıkıntı etme, göçük altında kararsan telefon çekmeyebilir telefonu önce yolla aşağı...
Telefonu nereye yollayayım anlayamadım
Ankara 'da olduğumu kim söyledi
Gerçekten çok komiksin dalga geçecek bir durum yok bunu yazdım
Başka da yorum yapmyrm
Uzun sürdü hissedildi çok şiddetli oldu geçmiş olsun.
Teşekürler sen hangi sehirdesin
Merkez üssü şehri
Merkezde misiniz köylerde can kaybı çokmuş öyle diyorlar ama hiç haber yapılmıyormuş ne kadar doğru bilmiyorum sen merkezde misin daha çok ilçeler etkilenmiş
Öyle diyenlerin canı cehenneme yalan haberlere inanma doğrudan haberleri izle bu kadar SAF OLMA
Dün gece depremle uyandım. Rüya mı gördüm acaba diye düşünürken 2. Depremle aldım cevabımı
Evet bursa'da hissettik merkez üstü balıkesir sındırgı
2 depremde dışarıdaydım hissetmiş olsaydım sektei kalpten giderdim.
balıkesirde 6.1 gibi orta büyüklükteki bir deprem bursada zangır zangır hissediliyorsa o evden biran önce taşının arkadaşım.
Hayır bulunduğumuz konumdaki bina çok sağlam kesin yani üst katta olduğum için fazla hissettim
alakası yok. zemin kötü demekki. o derece hissedilmez
O evi adam kendine yapmış biz sahibinden satın aldık sonra üzerine bir kat çıktı babaannem
Zemin saglam
güzellik , balıkesirdeolan 6.1 öyle çok büyük bir deprem değil. Bursada zangır zangır hissettirdiyse sizin zemin iyi dğildir. Ben bilimsel konuşuyorum
Ben şiddetli hissettim normalde depremi hisseden biri değilim bizim ev o kadar sağlam bu sefer denk geldi hissettim onu mecaz anlamda yandım canım
Balıkesir Sındırgı 6.1 şiddetinde.
Orada mı şey oldu acaba Bulgaristanda da olmuş ne alakaysa
Ay Allah yardımcıları olsun inşallah onlar da kurtulurlar enkaz altında kalmak çok zor
Evet diğer ülkelerde deprem olunca hiç can kaybı olmuyor Can kaybını geçtim hasar bile olmuyor yıkım enkaz işini iyi yapmak çok önemli
Zaten bekleniyor
Sen nerede yaşıyorsun hissettin mi
Hayır ben Konyadayım ama size geçmiş olsun zor durum ama büyük deprem bekleniyor
Evet Marmara depremi yani İstanbul depremi diye geçiyor ama aynı şey hemen hemen zaten Marmara Bölgesi deprem bölgesi
İstanbul'da mısın
Yok bursa açıklamaya yazdim
Ev kaçıncı kat baya salladımı seni
3 katlı bir de bodrum kat var ben babaannemlerdeydim bayağı sallandık
Yalnız dedemle babaannemi görmen falan lazım komedi filmi gibiydi sürekli salavat getirmeye başladılar Can tatlı dhshsjsj
Yukarılar daha sallae
Ya bende eskiden yaşadımda biliyorum depremi korkutur ses çıkar helikopter geçer gibi
Hissettik tabii
Balıkesir Sındırgı
Emin misiniz orada genellikle pek deprem olmuyor da
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Deprem anında yaşadığın korkuyu hissedebiliyorum, bu tür anlar gerçekten çok sarsıcı olabiliyor. Umarım siz ve sevdikleriniz güvendesinizdir 🙏🏼 Merkez üssüyle ilgili şu anda henüz net bir bilgi yoksa, Kandilli Rasathanesi veya AFAD’ın resmi açıklamalarını takip etmelisin.
Deprem sonrası sakin kalmaya çalış, bulunduğun ortamdaki güvenli alanlara dikkat et ve olası artçılara karşı tedbirli ol 🙌🏼 Hisseden diğer kullanıcılar var mı? Nerelerde etkili olmuş? ❤️