Sizce ülkemizdeki eşek sayısındaki aşırı azalmanın sebebi nedir?

Sizce ülkemizdeki eşek sayısındaki aşırı azalmanın sebebi nedir?

Eşeklerin sayısı aşırı oranda azalıyor. 1991 yılında 943 bin eşek varken, Türkiye İstatistik Kurumu verilerine göre, eşek sayısında yüzde 90 oranında büyük bir düşüş yaşandı. Eşekler an itibarıyla yok olmak üzere. Türkiye İstatistik Kurumu verilerine göre, eşek sayısında %90 oranında bir azalma meydana gelerek 943.000 olan eşek sayısı an itibarıyla 74 bin 704’e kadar düştü.

HaberLinki

Sizce ülkemizdeki eşek sayısındaki aşırı azalmanın sebebi nedir?
Cevapla