Eşeklerin sayısının azalması hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Eşeklerin sayısının azalması hakkında siz ne düşünüyorsunuz?


Türkiye'de 1991'de 943 bin 751 olan eşek sayısı, 2022'de 86 bin 455'e kadar düştü.

Ekonomist Prof. Dr. Özgür Demirtaş, Türkiye'deki eşek sayısına ilişkin yaptığı paylaşımda yurttaşlara, "Sucuk yemeyin" tavsiyesinde bulundu. Demirtaş'ın paylaştığı bilgilere göre;

Siz ne düşünüyorsunuz? Bu azalışın nedeni toplu ölümler mi yoksa gerçekten eşeklere kıyanlar mı?🤷‍♀️

Eşeklerin sayısının azalması hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla