Bence biraz erken 16 neyse de 12 ne ya
Erken
Erken değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence biraz erken 16 neyse de 12 ne ya
Biliyor çünkü cahil çoluk çocuğu kandirabiliyor.
12 13 yaşında f@sist insan çok biliyor tabi
Daha çocuk denilebilecek bir yaşta oy kullanma hakkının verilmesi oldukça tartışmalı bir konu 🧐. 12 yaşındaki bireylerin bu tür kritik kararlarda yeterince olgun, bilgili ve bilinçli olmadığını düşünen pek çok kişi var. 16 yaş bile tartışılırken 12 yaş bana göre de erken gibi görünüyor. Sen ne düşünüyorsun, bu yaşın sorumluluk için yeterli olduğunu düşünüyor musun? 😊
Değil bence 16 neyse de 12 çok erken
Cevap
10Cevap
Suriyelileri gönderecem demekten başka hiçbir siyasi vaadi olmayan adam, anca onların zeka seviyesine hitap eder
Bence de işte ben şahsen sevmem o kişi yi hem mancinik la gonder cek miş
kandırması kolay kitlenin kimler oldugunun farkında dağcı aga
Evet işte o yaştaki kitle zafer parrili ben şahsen Zafer Partili değilim daha islamci bir çizgi deyim ama AKP li değilim
bende daha mütedeyyin camiadanım ama hicbir partinin partizanı değilim. seçim zamanı kimin menfaatleri daha dinime ve ideolojime uygunsa ona oy veririm.. izmlere takılı biri değilimdir
Bende kendimi şu Partili demiyorum din dusmani olmayan terör ile bağı olmayan Halka faydalı bir parti ye veririm muhtemelen
gelecek seçimde bayraktara kullanırım gibi oyumu.
Bayraktar aday olacak mı bakalım ben Fatih Erbakan veya Yavuz Ağıralioğlu na verebilirim
yani şöyle diyim içeriden tanıdıklarımız var 7 aya yakındır bayraktarın aday olmasıyla ilgili bir gündem var içten içe. o sebepten su anlık adayım bayraktar
Bayraktar mühendis cumhurbaşkanı olsa düzgün yönetir mi acaba siyaset in içinde değil ya Rte siyasetin içindeydi önce dende
Şakasına demiştir ya. Dimi?
Bir insan ciddi ciddi bunu düşünüyor olamaz
Yok Kendi partisini tutan 12 13 yaşında çok insan var o yüzden diyor
Ya bi s.. tiriniz gidiniz efendim!
diyeceğim şahıstır o zaman.
Bence de erken
kendisini destekleyenker max 12 de ondan😂😂😂
Bence de 18 ustu zafer partili görmedim
18 ve 50 arası olması gerekiyor
16 neyse de 18 daha iyi ama 12 ne
Bence de Ben Ümit Özdağ ci değilim
Evet islamci partilere oy veririmde Sırf turkluk yapan bir parti ye vermem
Ergenlerden medet uman kardeşim zortdağ
Kendi partisini tutan 12 13 yasin da çok insan var o yüzden heralde diyor
Evet
20 yaş olmalı
18 iyi bence
30 altı çoğu insan beynini kullanmaktan aciz 18 yaşındakiler ergen kafasındalar
Beynini kullananda var 20 yaşında bir tanıdığım var çok iyi siyaset biliyor
Umit hocayı severim ama çok küçük demis
Evet sevebilir sin şahsi görüşün 16 neyse de 12 çok az
Evet çok az keşke kullanmayan da 50 ustu olmasa
ciddi mi bu?
Ciddi bence oy kullanma yaşı 12 olursa baya oy alır ondan diyor
bu kafayla ülke yönetmeye kalkıyor işte
MK sapsalı ya
Demez onu
Git bak yaz google a
Haklısın siz her şeyi iyi bilirsiniz pardon
Yok yok Ümit Özdağ öyle dedi diyorum
Kac yaşındasın nerelisin
Ne yapacak sin
Sadece merak ettim
Heh İzmir de doğdum sosyal medyada böyle sorup kötü işler yapanlar var da dc de falan kötü niyetli sandım pardon
Yok abim kazma her sehirde var. Artık sosyal medya doğruyu bulmanın imkansız olduğu yer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar