Bu kadının 29 yaşına giricek olmasına inanamıyorum, Çok çocuksu gösteriyor sanki Tanımasam biri bu kadın 29 yaşında dese hadi be Ordan derim. En fazla 22 gibi düz hesap 18 yaşında gösteriyor. Hiç estetigi de yok yüzü işlem görmemiş dop doğal onun da etkisi var bence ☺️
Neslihan Atagül yaşına göre çok çocuksu göstermiyor mu?
Bence de öyle. Burnu estetik Neslihan’ın ama yine de doğal buluyorum çünkü burun kötüyse kişi burnundan memnun değilse yaptırmalı ya bence. Burnunu yaptıran kişi de doğal olabilir bana göre. Ama gidip de yanak, çene, dudak yaptıran kişiler doğal gelmiyor bana hani burun kötüdür yaptırılır gereklidir , kulak kepçedir ona da okey, veya çenede kayma vardır falan öyle şeyleri de düzelttirenlere yapay demem.
Çok doğru tespit canım. Kendisini pek güzel bulmasam bile yaşından küçük göründüğü ve doğal olduğu bir gerçek. Bence de yüzünün işlem görmemesinin de etkisi var. Doğallığını seviyorum 😊
Sanki Neslihan hep gündemde değil mi? Duru olduğuna katılıyorum. Ama şu da bir gerçek ki Neslihan da gündemden düşmüyor, özellikle kocası ile sürekli en çok biz aşığız modundalar. Neslihan-Kadir, Fahriye-Burak, Hande-Kerem bunlar hep basındalar. Benim hiç birisine özel bir beğenim yok, Türk oyuncuları pek beğenmiyorum